Gå til innhold

BF2 SOF endelig ute i Norge :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lagt inn BF2 SOF i dag, trodde det var den 25, men 19.00 i dag begynte installasjonen. Ikke så mange servere enda da. Er det noen som har skjønt hvordan man klatrer i grap-hook'n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk lagt inn BF2 SOF i dag, trodde det var den 25, men 19.00 i dag begynte installasjonen. Ikke så mange servere enda da. Er det noen som har skjønt hvordan man klatrer i grap-hook'n?

5192792[/snapback]

Jeg har kjøpt Special Forces online fra EA, har hentet det ned via EA downloader og der står det Countdown to Release: 2 days 02:05:45 akkurat nå. Får ikke installert det før det.

Skrevet
Jeg lurer også på hvordan man bruker den såkalte "grap-hooken" :p Får det ikke til, den bare står der. :/

5194295[/snapback]

Du må sikkert trykke 'E' for å koble deg på, så er det bare å klatre.

Manualer er også kjekke å ha... ;)

Skrevet

"Hmm, opdater profilen på eagames.com, så begge adressene dine er i USA :- )"?

Jeg gikk inn på den nyopprettede EA login/kontoen på eagames og byttet land til USA og Freeman-zip koden. Hoppet ut, men fremdeles 2 dager igjen.

Jukset litt med datoen på maskinen og fikk lov å trykke install, men den bare feilet da.

Er det flere steder å oppdatere adresse?

Skrevet
"Hmm, opdater profilen på eagames.com, så begge adressene dine er i USA :- )"?

Jeg gikk inn på den nyopprettede EA login/kontoen på eagames og byttet land til USA og Freeman-zip koden. Hoppet ut, men fremdeles 2 dager igjen.

Jukset litt med datoen på maskinen og fikk lov å trykke install, men den bare feilet da.

Er det flere steder å oppdatere adresse?

5194895[/snapback]

Kanskje du må endre i de regionale innstillingene på maskinen din i tillegg?

Skrevet (endret)

hifiking, var det dette du gjorde?

Du nevnte "begge" adressene. Hva er adresse #2?

(bare fisker info så jeg har alt klart for meg når jeg er ferdig på jobb)

Endret av wolf5
Skrevet

Når er det det egentlige datoen er?

Er det den 25 det kommer i vanlige butikker, eller kan det bli senere?

Er ingen butikker som er særlig nærme her, desverre, må ta toget et stykke.

Skrevet

Er nok 25 nov i butikkene ja.

Testet å bytte billing address (i tillegg til vanlig adresse) OG region på maskinen min. Da fikk jeg installert expansion. :-)

Men kan ikke teste spillet før i kveld. :-\

Skrevet (endret)

Både hvor du bor og "billing" addressen. Spilte litt før i dag, er helt konge :- ) Husk å logge av korrekt i eagames.com Start pc`n på nytt også.

Endret av hifiking
Skrevet

på jobben fikk vi spillet fra EA idag, med lapp om at release er Torsdag 24.

Men jeg som kjøpte det online ikke skal kunne spille før den 25, det synes jeg er dårlig!!

Skrevet

jeg liker dette,selv om jeg har funnet endel bugs så virker det som det er enklere å spille alene,det er ikke alltid jeg orker å lete etter grupper å spille med,virker også som om det er enklere å drepe fi her.

tror jeg skal la det vanlige bf ligge en stund å vente på ny patch å noen modder,heller spille dette fremover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...