Gå til innhold

1.9 patch features.


Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen. Sitter her på skolen, og tok en liten tur innom wow-europe. Masse informasjon er løslatt om neste patch.

 

Det vil bli to nye instancer i silithus, en 40-manns, og en 20-manns. Det står også en lang og fin historie om krigen der.

 

Det jeg gleder meg mest til er at det blir lagd AH i alle de store byene nå, og de blir linket sammen. I tilleg blir kanalene samme for alle byene.. Så nå er det feks: Lookingforgroup - city.

 

Nå er det altså ikke lenger nødvendig å være i ironforge for å få en grupppe, eller få solgt noe. Det gleder jeg meg fryktelig til.. jeg har ikke mye lag i ironforge, men dette vil være veldig bra for alle de med dårlige pc'er.

 

Thelerius - argent dawn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[2.Trade]Player 1: WTS [Arcanite bar] 20g

To Player 1: Ok, I will buy it

Player 1 whispers: Sure, come to Darnassus :-)

 

*sigh*  :no:

5189432[/snapback]

 

 

agree.. jeg er en av de få som ikke ser frem til dette... likte MYE bedre å ha alle sammen i en by..

 

kor mye enklere er det ikke å få åpna en låst boks eller skaffe seg enchants når alle er i en by:(

Lenke til kommentar

Jeg elsker Stormwind by selv...og skulle gjerne hatt hjemmet mitt der. Problemet er bare at IF ligger sentralt plassert i Azeroth, med Flightpoint til alle kanter og med kjapp flytur til menethil harbor som er "gate to Kalimdor".

 

La meg si det på en annen måte. en eventuell "Hovedredningsentral" ville blitt lagt til IF. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det vil nok ha virkning på horde-sida, antar det blir mindre liv i Orgrimmar og mer liv i de to andre byene. Mer fordeling, tror jeg.

 

Det blir i alle fall mindre ekko og mere stemning i Undercitys katakomber. Thunder Bluff er i utkanten av flightpath-nettet men druidene må dit for trainer samt at mange quester starter og slutter der. Orgrimmar har zeppelin-tårnet som naturlig tiltrekning allerede.

 

Jaja. Det blir ikke så gøy å bare henge i Orgrimmar og kikke på folkelivet som før. Undres hvor i Thunder Bluff AH blir satt opp.

Lenke til kommentar
Har også hørt noen rykter om at BG skal linkes til andre servere, så man slipper all den køen som er på enkelte servere. Vet ikke om dette er riktig eller ikke dog.

Men herregud så bra det ville blitt, slippe å kaste bort tid i WG,AV og AB kø ;(

5189769[/snapback]

Dette er bare BS som ble diktet opp i forkant av Burning Crusade som skulle forestille hvordan expansionet skulle bli.

Lenke til kommentar
Har også hørt noen rykter om at BG skal linkes til andre servere, så man slipper all den køen som er på enkelte servere. Vet ikke om dette er riktig eller ikke dog.

Men herregud så bra det ville blitt, slippe å kaste bort tid i WG,AV og AB kø ;(

5189769[/snapback]

Dette er bare BS som ble diktet opp i forkant av Burning Crusade som skulle forestille hvordan expansionet skulle bli.

5189779[/snapback]

 

Synd ;(

 

Det hadde kunne fjærnet problemer på mange servere. Har lest mange forum posts hvor folk har stått i kø i flere timer, synes det er skikkelig surt for dem som er berørt.

Er heldig å være på Burning Legion, det er skjelden BG kø der.

Lenke til kommentar
Ville ikke felles BG  messe opp honorsystemet ganske bra?

5190099[/snapback]

 

 

Japp, det og flere andre grunner har ført til at blizzard har lagt det på is.

Jeg ville personlig ikke likt det, jeg kommer inn i BG etter 5 sekkunder i kø, og jeg er kjent med pvp-communytiet på daggerspine, kjenner alle guildsene som pvper der, og vet hvem somer gode på begge sidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...