Gå til innhold

Spill pc til ca 22k, bra oppsett?


Anbefalte innlegg

Hei sveis! :w00t:

 

skal kjøpe meg ny pc som dere sikkert forstår, lurte på hva dere syns om dette oppsettet?

 

 

Hovedkort: Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16 - Pris: 1.495,-

 

CPU: AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.4GHz Socket 939 2MB, BOXED m/vifte - Pris: 6.995,-

 

RAM: OCZ 2048MB PC3200 Dual Channel Platinum Edition - Pris: 2 595,-

 

PSU: Hiper Strømforsyning ATX 580W Blå, Type-R, Dual Fan, Silent, 20/24pin - Pris: 995,-

 

HDD: Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ RETAIL - Pris: 995

 

Skjermkort: XFX GeForce 7800GTX 512MB GDDR3 XXX, PCI-Express, Dual-DVI/HDTV/ViVo, Retail - Pris: 6.695,-

 

Kabinett: Lian Li PC75USB Server Tower - Pris: 2.545,-

 

 

 

TOTALPRIS: 22.315,-

 

på forhånd takk til alle som tar seg til til å svare :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt bortsett fra kabinett og RAM skal kjøpes på komplett! =) jeg har lydkort, skjerm, mus, tastatur, høytalere og musematte ;)

 

jeg velger Hiper'n for jeg har bare hørt positive ting om den og den er pen å se på! så valgte jeg å ta premium fordi jeg egentlig ikke hadde peiling på hva "32" i ASUS A8N32-SLI Deluxe betyr å regna med at det var noe jeg ikke hadde brukt for. Trodde forresten også at premium kjørte begge pci-e sporene på 16x. men da blir det vel den alikevel da tenker jeg :!:

Lenke til kommentar
syntes det var et bra oppsett jeg |)4931 men liker ikke CPU`n din... sats heller på en dualcore.. kanskje 4400+?

5199040[/snapback]

 

CPU: AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.4GHz Socket 939 2MB, BOXED m/vifte - Pris: 6.995,-

 

Det er en dualcore.

 

Men ville nok valgt en rimligere cpu ja, forferdelig pris på den der. Men blir nok en pen gamingPC ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke så mye penger på en dualcore nå? Skulle jeg kjøpt dualcore ville jeg gått for en 3800+ evt. en Opty165(klokker bra.).

 

Men vil du ha en knallbra spill PC nå er det vel lite som slår en FX57? Så kan du evt. selge den CPUen når spillene uter bedre på en dualcore enn en FX57(vil nok ta litt tid). Blir prisen litt stiv på en FX-57, kan du gå for en FX-55 som ligger i samme prisleiet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...