Gå til innhold

Fant følgende til 2g buyout


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg la den ut for 150G buyout på sylvanas for et par måneder siden, og den ble solgt ganske raskt.

Etter dette har jeg funnet et par andre epics som jeg har "slitt" mer med å selge;

Fikk 100G for Shadowblade for noen uker siden.

For noen dager siden droppet Bloodrazor, men den har jeg ikke klart å selge ennå.

5184862[/snapback]

 

Horde eller ally?

 

Skjønner ikke helt hvorfor Bloodrazor ikke selger, kjøpte den for 200g+ på lvl44 (via GRendal) og har brukt den til 57. Fant den så til 100g et par dager senere (grr), kjøpte den og la den ut, en del dyrere. Tok evigheter før jeg fikk solgt den, og da hadde x antall depositum spist opp fortjenesten.

 

Knakende bra våpen, selv om proccen har ødelagt et par gouges av og til.

5185231[/snapback]

 

 

Grunnen til at det ikke selger er Trash Blade fra Maraudon.

Lenke til kommentar

For to dager siden kjøpte jeg Golem Shard leggings for 5 gull BO på AH. Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så den og trykket fort på BO knappen uten å tenke så mye egentlig. Men disse buksene går jo for 30-50 gull vanligvis. En kamerat som jeg hadde på TS (som er warrior på hordesiden) holdt på å falle av stolen når jeg sa det til ham.

 

Sorgen over å ha tapt roll på disse buksene til min palavenn to dager før var med et borte vekk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fant denne på en gorilla i STV. solgte den for 210g (server: Aszune)

5185593[/snapback]

 

Hva har du funnet nå?

 

Har funnet:

 

Stockade Pauldrons (400g)

Taran Icebreaker (100g)

Lady Maye's Pendant (equip)

Fiery War Axe (brukte på hunteren -- angrer)

 

fant en gang Alcor's Sunrazor, men den daggeren er bare teit, BoP world drop, og jeg er paladin lissom? (vendora den)

 

og jeg har vært med når Book of the Dead droppa, p.g.a en TEIT master looter, ble ikke rollen min godtatt, så han fikk den... (den er jo konge for paladins -- vi trenger mer dps)

 

(må legge til at jeg fant Sash of Mercy i Tyr's på testserveren :p)

 

Og så fant vennen min Shadowblade i Tyr's Hand, han fikk 100g, jeg fant Scarlet Kris i Hearthglen, fikk 330g :whistle: )

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Fant denne på en gorilla i STV. solgte den for 210g (server: Aszune)

5185593[/snapback]

 

Hva har du funnet nå?

 

Har funnet:

 

Stockade Pauldrons (400g)

Taran Icebreaker (100g)

Lady Maye's Pendant (equip)

Fiery War Axe (brukte på hunteren -- angrer)

 

fant en gang Alcor's Sunrazor, men den daggeren er bare teit, BoP world drop, og jeg er paladin lissom? (vendora den)

 

og jeg har vært med når Book of the Dead droppa, p.g.a en TEIT master looter, ble ikke rollen min godtatt, så han fikk den... (den er jo konge for paladins -- vi trenger mer dps)

 

(må legge til at jeg fant Sash of Mercy i Tyr's på testserveren :p)

 

Og så fant vennen min Shadowblade i Tyr's Hand, han fikk 100g, jeg fant Scarlet Kris i Hearthglen, fikk 330g :whistle: )

5234521[/snapback]

 

 

hehe, var på en måte svar til trådstarter, var en Underworld Band jeg solgte til 210g. Av andre random epics har jeg funnet Nightblade. (som jeg brukte selv :\)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...