Gå til innhold

Fant følgende til 2g buyout


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
100-200g  :roll:  Vil si max 40-50 g. Hvis du ikke lurer kjøperen da, som jeg hårper du ikke gjør

 

For og si det slik: Hvem i lvl 60 vil gå rundt med lvl 40 epics? Og for det andre, hvem i lvl 40 har 200g de vil sløse bort

5181572[/snapback]

 

Kanskje noen lvl 60 med en lvl 40 'lock alt som har lyst på den ringen. Da har ikke gull så mye å si lengre.. ;)

Lenke til kommentar

Har sett en Rogue med den ringen equiped :roll:

 

En kompiss av meg tok og spurte hvorfor han brukte den ringen når den hadde +shdw spell dmg, han fikk følgende svar: ''I fnd it on grind and it has a stam and need the stam and it epic ok?'' :!:

 

Vet ikke hvor mye du kan få for den men ikke for mye heller.. Er heller en av de litt mer dårlige epic ringene som er BoE, men hey, 2g tar jo 5 min å skaffe så herregud :cool:

Du kan vertfall tjene litt på den ;)

 

Litt off nå, men fant Howling Blade på AH til 2g BO for noen uker siden og bestemte meg for og kjøpe den til en venn av meg som hadde en Rogue.. Han sluttet og spille på den charen, så jeg la daggeren ut på AH igjen til 4g 40 start uten noen BO.. Når jeg logget inn dagen etter så hadde jeg litt over 19g i mailen.. Er sykt hva noen misser med priser, og noen med high lvl chars betaler for ting til sine low alt chars :innocent:

 

Weee, er trøtt :)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
Jeg la den ut for 150G buyout på sylvanas for et par måneder siden, og den ble solgt ganske raskt.

Etter dette har jeg funnet et par andre epics som jeg har "slitt" mer med å selge;

Fikk 100G for Shadowblade for noen uker siden.

For noen dager siden droppet Bloodrazor, men den har jeg ikke klart å selge ennå.

5184862[/snapback]

 

Horde eller ally?

 

Skjønner ikke helt hvorfor Bloodrazor ikke selger, kjøpte den for 200g+ på lvl44 (via GRendal) og har brukt den til 57. Fant den så til 100g et par dager senere (grr), kjøpte den og la den ut, en del dyrere. Tok evigheter før jeg fikk solgt den, og da hadde x antall depositum spist opp fortjenesten.

 

Knakende bra våpen, selv om proccen har ødelagt et par gouges av og til.

Lenke til kommentar
Jeg la den ut for 150G buyout på sylvanas for et par måneder siden, og den ble solgt ganske raskt.

Etter dette har jeg funnet et par andre epics som jeg har "slitt" mer med å selge;

Fikk 100G for Shadowblade for noen uker siden.

For noen dager siden droppet Bloodrazor, men den har jeg ikke klart å selge ennå.

5184862[/snapback]

 

Horde eller ally?

 

Skjønner ikke helt hvorfor Bloodrazor ikke selger, kjøpte den for 200g+ på lvl44 (via GRendal) og har brukt den til 57. Fant den så til 100g et par dager senere (grr), kjøpte den og la den ut, en del dyrere. Tok evigheter før jeg fikk solgt den, og da hadde x antall depositum spist opp fortjenesten.

 

Knakende bra våpen, selv om proccen har ødelagt et par gouges av og til.

5185231[/snapback]

 

Spiller alliance på sylvanas. Ligger ute på tredje forsøket nå, 90G start, 110 buyout. Gjenstår å se om den er solgt når jeg kommer hjem i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...