Gå til innhold

Perfect DarK Zero bilder fra review build!


Fedorov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men en på forumet som faktisk har spillet hjemme til å lage omtale av, syntest da spillet legger seg til en fin femmer :)

 

Uansett, så er jo ikke dette hva Rare håpet på tenker jeg... og det er nok heller ikke den HALO launchen MS hadde håpet på...

 

Uansett ventet jeg ikke mer... Rare sin stortid er forbi... bedre at alle i den gjengen sprer seg mener nå jeg

Lenke til kommentar

Skal gi deg et lite eksempel for at du ikke helt skal stole på et statisk bilde.

535840_20050107_screen011.jpg

Husker du et spill ved navn Resident Evil 4? Og så det så dårlig ut når en spilte det? Meh

561066_20050222_screen032.jpg

Var Gran Turismo 4 virkelig SÅ dårlig grafikk på?

 

928401_20050805_screen001.jpg

Ninja Gaiden Black så dårlig? Hva skjer?

 

Jo det som skjer, er statiske bilder.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar

for noe tull. jeg vet ikke hvilke elendige innstillinger den som tok bildene brukte, men spillet ser mye bedre ut enn dette.

 

jeg kjører det på en ok 30 tommers LCD skjerm i 720p oppløsning gjennom VGA-kabel, og det er overhodet ingen aliasing som på disse bildene. jeg har ikke hatt tid til å sjekke diverse oppløsninger og prøve med dårligere kabler, men slik jeg kjører spillet nå ser det meget bra ut. tro meg.

 

muligens slenger jeg opp noen screens en gang, akkurat nå orker jeg ikke å styre med det.

 

jeg har forøvrig spilt gjennom så godt som hele spillet (siste bossen gjenstår), og selv om det ikke er noen ny halo, er det et godt og underholdende fps-spill som jeg absolutt anbefaler å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Klipper ut fra en reviewer hos IGN som har prøvd review builden og har noen first impressions, og enda en grunn til å ikke stole helt på disse statiske bildene fra spillet

 

Graphically PDZ is one of the most impressive 360 titles at launch. From the amazing motion-blur and lighting effects, to the crisp normal mapping and steady framerate; seeing this puppy run on a 50 inch HDTV plasma display will make you want to slap yo' mamma'. It's one of the sharpest looking FPS I've ever seen.

 

Her er en annen

 

For some reason, people were expecting this game to have better graphics than life itself, and it certainly doesn't reach that level of quality. However, it does look just as good if not better than other launch titles and puts a whole bunch of recently released PC shooters to shame with its smooth framerate and visual tricks.
Lenke til kommentar

"There are a few other various things you need to know before you purchase this game. First of all the game video settings include a TV mode. LCD, DLP, standard, and plasma. I have an LCD 42 inch HDTV, and the LCD mode was too dark. I set it to DLP. You can also turn off the blood effects (for you parents out there), and set the colors of the teams that you see. The audio settings are meager with SFX and BGM volume only. In the game settings you can turn off the bobbing of the camera as you move, which in my opinion is akin to cheating, you can also toggle the waypoint help and toggle a static crosshair."

Lenke til kommentar
Men en på forumet som faktisk har spillet hjemme til å lage omtale av, syntest da spillet legger seg til en fin femmer :)

 

Uansett, så er jo ikke dette hva Rare håpet på tenker jeg... og det er nok heller ikke den HALO launchen MS hadde håpet på...

 

Uansett ventet jeg ikke mer... Rare sin stortid er forbi... bedre at alle i den gjengen sprer seg mener nå jeg

5179130[/snapback]

 

Nei, DETTE var virkelig ikke hva Rare håpet på. Helt klart! De hadde nok håpet noe helt helt annet enn det de laget.

 

Hva mener du mere da? Hva skal de gjøre etter de har spredd seg? Jeg er sikker på at Rare følger din oppfordring om å spre seg bare du sender de en mail om det og også har løsningen for hva de skal gjøre etterpå. Stå på!

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

dette var lite kontruktivt av trådstarter, og dra slike konklusjoner av et par bilder blir jo ikke riktig, man bør ikke uttale seg før man faktisk har sett store deler av spillet med egne øyne spør du meg.. personlig så var jeg en stor fan av pd på n64 og selv om pdz kanskje ikke helt vil leve opp til forventningene mine, men så tviler jeg heller ikke på at det vil bli en av de bedre lanseringstittlene..

Endret av Whoracle
Lenke til kommentar

Et ord slår kommer inn i tankene mine: grafikkhore

 

Et spill er mer enn grafikken. Slutt å kommenter spill ut i fra grafikken. Dessverre er det er rekke på dette forumet som mener grafikk er alt. Er fullstendig lei av tåpelige poster angående grafikken til neste generasjon. Den er kanskje ikke så bra som dere håpet, men så er det bare første generasjon spill.

 

Kanskje noen burde begynne å se på spillbareheten og handlingen i spillene før man tar en endelig besluttning. Når spill når en grense i grafikken så vil det iallefall bli en realitet (heldigvis).

Lenke til kommentar
Et ord slår kommer inn i tankene mine: grafikkhore

 

Et spill er mer enn grafikken. Slutt å kommenter spill ut i fra grafikken. Dessverre er det er rekke på dette forumet som mener grafikk er alt. Er fullstendig lei av tåpelige poster angående grafikken til neste generasjon.  Den er kanskje ikke så bra som dere håpet, men så er det bare første generasjon spill.

 

Kanskje noen burde begynne å se på spillbareheten og handlingen i spillene før man tar en endelig besluttning. Når spill når en grense i grafikken så vil det iallefall bli en realitet (heldigvis).

5182964[/snapback]

 

Enig, men når man diskuterer en ny konsoll må man vel få diskutere grafikken.

Lenke til kommentar
Et ord slår kommer inn i tankene mine: grafikkhore

 

Et spill er mer enn grafikken. Slutt å kommenter spill ut i fra grafikken. Dessverre er det er rekke på dette forumet som mener grafikk er alt. Er fullstendig lei av tåpelige poster angående grafikken til neste generasjon.  Den er kanskje ikke så bra som dere håpet, men så er det bare første generasjon spill.

 

Kanskje noen burde begynne å se på spillbareheten og handlingen i spillene før man tar en endelig besluttning. Når spill når en grense i grafikken så vil det iallefall bli en realitet (heldigvis).

5182964[/snapback]

 

Enig, men når man diskuterer en ny konsoll må man vel få diskutere grafikken.

5183090[/snapback]

Såklart kan man det, men det finnes grenser. Folk klager at teksturene er for dårlige, dårlig kantutjevning og blabla. Begynner å bli kraftig lei av dette. Kan ikke folk vente til de har fått testet spillet før de dømmer dem nord og ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...