Gå til innhold

Halo 3 video - kan det være mulig?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

En kompis av meg sier at han så en video av halo 3. Noe som jeg tviler sterkt på og som jeg sier til han at det ikke kan stemme. Han motsier meg hver gang, jeg kjenner han veldig godt så jeg vet at han ikke lyver, spm er bare om han så en vide av halo 2, noe som han sa det ikke var. Han har spillt både halo 1 og 2 lenge så han skulle sett det hvis det var en film fra halo 2.

 

Han vet likevel ikke hvor den var siden han så den hos en kamerat.. :(

 

Det store spm mitt er:

Noen som har hørt om en halo 3 film? Noen som har sett den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke hørt noe om det.

Han skal ha gode kontakter for å se en trailer for Halo3.

Spillet skal lanseres 2 kvartal 2006.

5178573[/snapback]

 

Har sett at Halo 3 har release 2 kvartal, men nekter å tro at det kommer til våren. Noen som virkelig tro på det??! Ikke lekket et bilde en gang, og heller ikke blitt off. bekreftet.

Ganske sikker på at det blir killer tittelen neste år på denne tiden; holiday season og PS3 like rundt hjørnet...

 

Men for min del, gi meg Oblivion og Gears of War, så skal jeg være fornøyd lenge jeg! Og så kommer jo The Godfather, Mass Effect, Test Drive Unlimited osv..

 

Blir heftig dette

Lenke til kommentar

det finnes en meget kort film sekvens med en masterchief(?) lignende figur som beveg seg nedover en gang. Dette skal vistnok være bilder fra filmen, men er ikke sikker. Mulig det er dette han snakker om? Husker ikke å ha sett noe mer snakk om filmklippet, husker heller ikke hvor jeg fant den, men tror det enten var engadget eller xbox360.joystiq.com

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...