Thor. Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hvilke program (Gratis?) kan jeg bruke til og lage ISO er med så jeg kan mounte i daemon? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Hvilke program (Gratis?) kan jeg bruke til og lage ISO er med så jeg kan mounte i daemon? 5174352[/snapback] Jeg bruker Magic Iso Maker. Det er ikke gratis, men du kan laste ned en prøveversjon. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 holder for meg det Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Eller nei... den kan bare lage iso er på opptil 300 MB. flere programmer? Lenke til kommentar
roac Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Eller nei... den kan bare lage iso er på opptil 300 MB. flere programmer? 5174509[/snapback] Hvis en prøveversjon holder så burde vel Alcohol 120% eller Nero være greit? Eller IsoBuster (mener jeg å huske). Favoritten min er uansett Alcohol, men dessverre har de ikke kommet med noen dato for 64-bits utgaven. Det eneste jeg vet er at de jobber med den Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Det går an å bruke WinRAR! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Hvis du leter etter å kunne ta backup av spillene dine. Kan jeg anbefale Alcholol 120%. Men det finnes flere som BlindWrite eller Clone-CD. Lykke til med valget:D Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 WinRAR suger Jeg bruker UltraISO, men det er ikke freeware. SoftDisk kanskje? Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 dvdshrink:yes: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 burnatonce.com Using burnatonce a disc can be read to the hard drive as an image. There are two image types supported, the first type is toc/dat and is the recommended image for use with burnatonce. The second type is cue/bin and provided for compatibility with other applications. Note: the cue/bin format is currently only available for data discs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå