Gå til innhold

Problemer medDell 2005FPW til wow spilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei - jeg har den skjermen, kjører på 1680x1050...uten problemer nå, men...

 

Jeg har tilkoplet en TV til den andre DVI utgangen og når ikke Dell skjermen var Skjerm1 i "Egenskaper for skjerm" fikk jeg ikke høyere oppløsning enn 800x600 og flimmer og hakking..Etter jeg fikk satt Dellen til å være skerm1 fungerer alt...Jeg mener jeg kjører på 59,xx frekvens...er ikke hjemme nå, så jeg får ikke sjekket det...

 

Beklager jeg ikke kan være til mer hjelp.

Lenke til kommentar

Hvilken frekvens du kjører en LCD-skjerm på er egentlig mindre relevant. Magnetfelt påvirker heller ikke LCD-skjermer noe spesielt.. (men prøv å sett en uskjermet høyttaler ved siden av en CRT-skjerm :thumbup: )

 

Kan du beskrive "flimringen" litt mer?

 

Er det sånn at bildet liksom "deler seg" i flere biter? Isåfall bør det ordnes med å skru på VSync.

 

Er det etterslep? Isåfall er det vanskelig å gjøre noe med.

 

Er fargeforandringer og rare lys? Isåfall er det kanskje skjermkortet som sliter litt.

Lenke til kommentar

Har hørt at det ikke er etterslep, css funker utmerket utenom noe lav fps som jeg alltid har på css uansett hardware. Så jeg tror ikke det er etterslep. Hvordan skal jeg forklare? Hmm, det virker som det deler seg i mange små biter ulike plasser på skjermen, vsync har ikke hjulpet noe. Fargene og lysene virker uforandret. Virker som skjermen ikke klarer å vise bildene raskt nok, sånn at det henger litt etter, og det høres jo ut som etterslep. Klarer ikke ta screenshot av det heller, for bildene blir helt fine. Virker så rart at det skal vær etterslep, ja skjermen er ikke blandt de raskeste, men etterslep på wow? å super mario 3 ? Men ikke css?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...