Gå til innhold

Edit knappen, kan ikkje endre på inlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ca 1 min så kan eg ikkje endre på innlegga mine, dette gjelder sjølvsagt på andre deler av forumet enn gamer.no

Er utrolig irriterandes når eg gir for uklare opplysninger eller gløymer noko og skal fikse det opp. Er det ein bug eller er det sånn det skal vera?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, annen brukermoderator (Orresnei) kunne heller ikke endre på innlegg i andre kategorier enn der han var brukermoderator. Dette mener jeg likevel ble fikset, men siden det var før oppgraderingen av forumet, kan det vel alltids hende problemet blusset opp igjen etter endringen til IPB 2.0 :hmm:

Vi får vente å se til en administrator svarer. ;)

Skrevet

Dette problemet kom like etter/i forbindelse med oppdateringa av forumet. Det vart fiksa etter ei lita stund, men no er det tydelegvis tilbake. Rekner med at det blir fiksa igjen snart.

Skrevet
Er dette fremdeles et problem?

5171431[/snapback]

Ja, mangler edit-knappen i alle dei foruma eg har sjekka (forutan gamer.no sin del).

Skrevet

Jupp. Etter oppdateringen var problemet tilbake igjen. Jeg har ikke sjekket i det aller siste, da det er en liten stund siden jeg postet andre steder enn gamer.no. Uansett kan det være verdt å ta en liten titt på det.

Snorre :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...