Gå til innhold

Paladin som troller - MÅ LESES

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han der er en Jævla nooooob. Faen ass. Til alle dere som spiller paladin. Hvorfor begynte dere ikke en warrior?

Du skjønner at dere ikke skal gjøre dps?¨

/cry

5164734[/snapback]

Paladin kan gjøre fin dps.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han der er en Jævla nooooob. Faen ass. Til alle dere som spiller paladin. Hvorfor begynte dere ikke en warrior?

Du skjønner at dere ikke skal gjøre dps?¨

/cry

5164734[/snapback]

Paladin kan gjøre fin dps.

5165497[/snapback]

Mens alle andre klasser kan gjøre "finere" dps.

Skrevet

5164734[/snapback]

Poddi - 60 Human paladin - Broken Blade

Skal nøye (og føye) meg med å si det slik; kanskje du skulle lest over innlegget ditt og luka ut eventuelle selvmotsigelser neste gang du er så sint og frustrert?

Skrevet

5164734[/snapback]

Skal nøye (og føye) meg med å si det slik; kanskje du skulle lest over innlegget ditt og luka ut eventuelle selvmotsigelser neste gang du er så sint og frustrert?

5165873[/snapback]

Kanskje han sa det fordi han ikke leker warrior?

Skrevet

5164734[/snapback]

5165873[/snapback]

5166069[/snapback]

For det første er paladin min healing specced, og for det andre. Hvorfor tror du jeg har spilt opp en lvl 60 warrior?

Skrevet (endret)

det her minte meg om dualweild pala tråden på forumet :p kan ikke nevne navn men dere kan tenke dere det selv

edit: mente ikke tråden men han på wowforumet

Endret av mobilfreek
Skrevet

5164734[/snapback]

5165873[/snapback]

5166069[/snapback]

For det første er paladin min healing specced, og for det andre. Hvorfor tror du jeg har spilt opp en lvl 60 warrior?

5166997[/snapback]

Jaha, du som tidligere var slik en leet dps-machine...

Kilde: OMGZOR

Skrevet

5164734[/snapback]

5165873[/snapback]

5166069[/snapback]

5166997[/snapback]

Jaha, du som tidligere var slik en leet dps-machine...

Kilde: OMGZOR

5169395[/snapback]

Greit enig. Jeg sa at paladin kunne gjøre dps, syntes det blei kjedelig i lengeden og var lei av auto attack osv. Respecca paladin min til healing specc. Jeg respecca fordi jeg starte en warrior og kjønte at dette er en klasse med Dps. Lvla warrior til lvl 60, syntes dette var mye morsom en paladin. Inrømmer dreit meg litt ut, men den linken du starta der skrev jeg før jeg begynte på warriorn min. Jeg eide meg selv kan man si der. Men til alle dere som spiller paladin, start en warrior dere vil få det mye morsomere hvis dere vil opnå høy skade. Jeg blei lei av paladin altfor mye imbalanced dmg.

Sorry :cry:

Skrevet
Wow, side 1 av denne tråden kunne vært tatt rett ut av et CS forum. :|

5170198[/snapback]

Har du ikke fått med deg at vi (uheldigvis) har mange av CS-kidsa her på forumet? Det er sjelden en kvalitetstråd i WoW-forumet, for ikke å nevne alt for mange sticky's. Oh well, det er vel slik man må forvente når man spiller MMORPG light vil jeg tro.

Skrevet
Wow, side 1 av denne tråden kunne vært tatt rett ut av et CS forum. :|

5170198[/snapback]

Har du ikke fått med deg at vi (uheldigvis) har mange av CS-kidsa her på forumet? Det er sjelden en kvalitetstråd i WoW-forumet, for ikke å nevne alt for mange sticky's. Oh well, det er vel slik man må forvente når man spiller MMORPG light vil jeg tro.

5170339[/snapback]

Lagde akkurat en tråd som jeg håper blir en kvalitetstråd her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=498716

On-Topic:

Ser egentlig ikke noe problem i at han har våpnet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...