Gå til innhold

Paladin som troller - MÅ LESES

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Syntes det egentlig ikke var så morsomt jeg.

5161162[/snapback]

da har du ikke spilt warrior lenge nok :p

Har selv gått glipp av OEB og Rag hammer til en pally :p

Endret av GRendal
Skrevet (endret)

Paladins gjør sin del av jobben, og kan bidde 4.2k dkp på noe hvis de vil.

seriøst begynner å bli dritt lei grininga om paladins..

Skjønner ikke helt hva som var så morro med dette,

men forundrer meg ihvertfall ikke at det var Grendal som fant ett eller annet om paladins som han ikke liker igjen ihvertfall.

Endret av Keylar
Skrevet (endret)

En loladin som tar Askhandi når han har Herald of Woe (Sykeste 2H i spillet for Pala/Sham), GG. Spill Horde alle warriors der ute. Vet ikke om han er seriøst eller ei, kan ikke stole på slike.

Endret av NightKeeper
Skrevet (endret)

Jeg skummet gjennom paladin-tråden på det offisielle forumet og synes den var hysterisk morsom. Det som er enda morsommere er at majoriteten av de som har postet i denne tråden tydeligvis ikke har mental kapasitet til å forstå at han driver ap med warriorene.

Høydepunktet for min del var.

Sitat:

"Maybe if you guys would spec protection AS BLIZZARD INTENDED then you wouldn't cry when a real dps class got "your" weapons."

Endret av mythix
Skrevet

Henger meg på med de andre som ikke synes den var spesielt morsom. Trolletråder finnes det nok av på forums.wow-europe.com, så jeg ser ikke helt poenget med å lage en splitter ny tråd her på forumet for det.

Det var vel forøvrig heller ikke noe sjokk at det var den trådstarteren det var...

Skrevet

Jeg synes dette var latterlig dårlig. Leste det på skolen i dag og tenkte at jeg skulle la være å nevne det forfi jeg kanskje jar et sært forhold til WoW, men det er altså flere som ikke lo så mye?

Han hadde en brukbar vits på starten, men for hver ny post han poster desto dårligere :(

Skrevet
Jeg synes dette var latterlig dårlig. Leste det på skolen i dag og tenkte at jeg skulle la være å nevne det forfi jeg kanskje jar et sært forhold til WoW, men det er altså flere som ikke lo så mye?

Han hadde en brukbar vits på starten, men for hver ny post han poster desto dårligere :(

5162988[/snapback]

Morsomt én gang når noen poster en link om det på gamer, men når GRendal gjør det for 51. gang begynner det å bli en smule kjedelig.

Skrevet

Han der er en Jævla nooooob. Faen ass. Til alle dere som spiller paladin. Hvorfor begynte dere ikke en warrior?

Du skjønner at dere ikke skal gjøre dps?¨

/cry

Skrevet (endret)
Han der er en Jævla nooooob. Faen ass. Til alle dere som spiller paladin. Hvorfor begynte dere ikke en warrior?

5164734[/snapback]

Fordi vi ville spille paladin? :ermm:

Hvor lett ville det vært i instancer etterhvert uten paladins? Hvor morsomt ville det vært hvis 2 av 5 spillere på serveren var warrior?

Listen er lang!

edit: du av alle burde jo vite dette.

Endret av Complexion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...