Gå til innhold

Angwe - Ganker of the horde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser på folk som han som særdeles triste individer. Når han i tillegg bruker dager av sitt liv på å lage den hjemmesida blir ord rett og slett fattig.  :nei:

5162865[/snapback]

 

 

Ja, det er slike ting han liker at folk sier :) Jo sintere folk blir, jo morsommere er det for han.

 

Synes han er ganske sadistisk som bruker all fritida si på å ødelegge spillet for andre, så sadistisk at det er komisk :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man få temp ban for å gjøre noe slikt? Jeg antar at det ikke står noen plasser i reglene at det ikke er lov å corpscampe low level's. Noen farmer i instance andre in Menethil. Han gjør det fordi han synes det er artig. Og er det ikke derfor man spiller? Jo nettopp for å ha det artig.

Noen ganger er det så vanvittig deilig å CC'e. En kompis av meg (39 warrior) ble ganket at en level 60 UD prest i Alterac Valey. Så jeg og en kompis av oss, begge level 60, kom opp og tok presten av dagen. Warrior'n hadde det Warmonger questet btw. Så vi stod på liket til han presten, men warrior trakk til seg warmongers som vi drepte. Tror campet han i 40 minutter ;)

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
hahahahaha. GENIALT..

 

Vi har en på lightnings blade og....Slammer heter han, Troll rogue som henger i tanaris konstant.

5160946[/snapback]

Takk, har hilst på ham. Dvs. ryggen min har hilst på daggerne hans. Men nå er jeg nesten level 60 selv, så han klarer ikke å one-shotte meg lenger. Det som irriterer meg, er at vaktene i Gadgetzan ser ut til å like ham, for de gidder ikke angripe ham selv om han sabler ned folk for fote. Han trenger ikke å bruke vanish engang.

Nå, ja. Han må hamre seg gjennom Ice Barrier og Mana Shield for å komme inn til den myke, deilige kjernen (meg), og jeg har alltids Ice Block, men det utsetter bare det uungåelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...