Gå til innhold

Angwe - Ganker of the horde


Anbefalte innlegg

nei man kan ha to "wow" spill oppe på en gang.. men man kan ikke logge inn på en account to ganger så han har to accounts, en data og to "wow" spill oppe og går samtidig :thumbup:

 

men fader som alle folk klikker helt :D men han har nok frititdproblemer som det er eller så er han veeeeeldig bored.. :hrm:

 

Edit: fiksa et par tillegs ting og sånt.

Endret av Ade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hahahahaha. GENIALT..

 

Vi har en på lightnings blade og....Slammer heter han, Troll rogue som henger i tanaris konstant.

5160946[/snapback]

Takk, har hilst på ham. Dvs. ryggen min har hilst på daggerne hans. Men nå er jeg nesten level 60 selv, så han klarer ikke å one-shotte meg lenger. Det som irriterer meg, er at vaktene i Gadgetzan ser ut til å like ham, for de gidder ikke angripe ham selv om han sabler ned folk for fote. Han trenger ikke å bruke vanish engang.

Nå, ja. Han må hamre seg gjennom Ice Barrier og Mana Shield for å komme inn til den myke, deilige kjernen (meg), og jeg har alltids Ice Block, men det utsetter bare det uungåelige.

5167509[/snapback]

 

 

<3 /who slammer (-tanaris)

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke noe veldig galt i det han "Angwe"-fyren driver med. Her er hvorfor:

- Det er en PvP-server. Om de ikke orker sånn ganking, bør de joine en PvE-server. Jeg vil nesten si det er alle whinerne der som er de mest tragiske, ikke Angwe selv.

- Det bør da VIRKELIG ikke være så vanskelig å bli kvitt han. Alliance på den serveren bør se det som en liten utfordring.. finn et party og knert han. Evt. corpse-camp han en stund. Gjenta til han gir seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hmm jeg ganker ikke, men hvis noen så idiotiske som dem er, low-lvls gjør noe som helst med meg går dem rett ned.

Stod utenfor lakeshire her om dagen, det var 5 folk under level 30 som prøvde å ta meg. De tokk ikke 1% av livet mitt engang.

Jeg fikk slått dem alle en gang vær, Whirlwind ble brukt og dem døde på likt hele gjengen.. Morsomt!

Ellers fikk jeg med meg en priest, så vi tok flightmasteren om og om og om igjen i kanskje 3 timer.

Vi brukte mounten våres, løp inn i lakeshire the inn, church osv og slayet alle.

Vi hadde selfølgelig en hel del vakter på oss, men de tok ikke så mye skade at det gjorde noe..

Tenkte meg de 5 ungene som prøvde seg lærte seg at dem ikke må prøve seg på en level 60 warrior mer.

Lenke til kommentar
Har tidligere og sagt min mening om gankers.

Helt ærlig synes jeg den som driver med det oppfører seg latterlig.

 

Bare les denne artikkelen. Denne meningen har jeg og postet før.

 

http://burningvoid.blogspot.com/2005/07/gu...ganked-wow.html

 

Samme polesy har vi i vår guild, ganking av andre spillere aksepteres bare ikke.

5241368[/snapback]

 

 

Jeg må le..

 

Hvorfor spiller dere på en pvp server da? Ganking er gøy! :w00t:

Lenke til kommentar

Genial fyr, burde fått premie.

 

Player versus player, or PvP, is a type of combat in MMORPGs, MUDs and other computer role-playing games pitting a player's skill against another's, where the goal is ultimately the death of the opponent's player character.

Er ikke så vanskelig og forstå.

 

Selv om folk spiller på PvP server, tåler de faen ikke og bli drept. Er drit lei av folk som whiner om du ganker dem, og slike som forventer at de skal få gå urørt selv om det er raid på 40 som dreper de. Etter noen sekunder kommer de på IRC - "omg cant you kill me alone ? guess not..."

 

 

en på servern fikk faktisk advarsel / temp ban fra GMs når mange rapporterte han for menethilganking

(60 ud rogue som ganker lowlvls og folk som lander med fugl / venter på båt hele dagen)

Der ser du, han får ikke lov og PvP'e i fred. Selv om det kanskje er litt drøyt, huff vanskelig å finne en gruppe og knerte han - helt umulig.

Endret av emes
Lenke til kommentar
Genial fyr, burde fått premie.

 

Player versus player, or PvP, is a type of combat in MMORPGs, MUDs and other computer role-playing games pitting a player's skill against another's, where the goal is ultimately the death of the opponent's player character.

Er ikke så vanskelig og forstå.

 

Selv om folk spiller på PvP server, tåler de faen ikke og bli drept. Er drit lei av folk som whiner om du ganker dem, og slike som forventer at de skal få gå urørt selv om det er raid på 40 som dreper de. Etter noen sekunder kommer de på IRC - "omg cant you kill me alone ? guess not..."

 

 

en på servern fikk faktisk advarsel / temp ban fra GMs når mange rapporterte han for menethilganking

(60 ud rogue som ganker lowlvls og folk som lander med fugl / venter på båt hele dagen)

Der ser du, han får ikke lov og PvP'e i fred. Selv om det kanskje er litt drøyt, huff vanskelig å finne en gruppe og knerte han - helt umulig.

5242175[/snapback]

 

Hva er poenget med å corpsecampe folk?

Hva får du ut av å drepe en som er lavere lvl enn deg? Liker du å angripe folk som er mindre enn deg, som ikke kan gjøre motstand?

Ser på det her som om jeg som er i 30 åra skulle fly etter småbarn og banke opp dem for de er så lette å ta.. Nei, skal man ta pvp så gjør det mot folk på deres eget lvl ikke folk som på noen måte ikke kan gjøre motstand.

Hva hadde du sagt om noen hadde gjort det mot deg? Tror nok etter noen timers corpsecamping at du virkelig hadde blitt jævelig sur og hata fyren som gjorde det max.

Måten å ta igjen på er å maxe charen sin, jeg lagde en "Hitlist" på de som var spesielt ille og snakket med folk jeg kjenner på ally siden. Når jeg var lvl 60 fikk jeg info på når og hvor de var, skal si deg jeg ga dem tilbake. Etter det har de aldri prøvd seg igjen. De jeg ikke fikk tak i selv tok guilden seg av. Skjønner liksom ikke om dere har opplevd ganking selv skal la det gå utover andre som er lavere en dere selv, de har da aldri gjort slikt mot dere. Greit nok, drep en fyr en gang men hva er poenget med å gjøre det igjen, igjen igjen...

Sjekk profilen min og se hvilken rank jeg har, de killsa kommer fra BG, der jeg sloss mot folk på mitt eget lvl som kan yte motstand. Har aldri gått til angrep på noen som har lavere lvl en meg først, kun når de har angrepet først.

 

Og å kalle det her "Whining" er bare helt latterlig. Det er en mening folk har som ikke vil bruke tiden sin på å cr hele tiden men faktisk få noe ut av ett spill de elsker, men hater pga enkelte folk som ikke gjør annet enn å ganke.

Bla. er det mange særiøse rollespillere som har slutta med wow under lvls perioden grunnet slike som dere.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Ser på det her som om jeg som er i 30 åra skulle fly etter småbarn og banke opp dem for de er så lette å ta.. Nei, skal man ta pvp så gjør det mot folk på deres eget lvl ikke folk som på noen måte ikke kan gjøre motstand.

:roll:

 

Snakker om generell PvP her, dreper du en kar ett par ganger begynner han og grine uansett level. Sånn er det overalt.

Lenke til kommentar

Uhm, vell du kan ikke akkurat få opparbeida deg rank gjennom å ganke low lvls såe... jahh

 

Bare så det er sagt så er lvl tilnermet uinteressant for meg... Horde er horde og en horde er en død hord! Jeg meier ned allt jeg kommer over uavhengig av lvl, ser jeg en gruppe på 5 lvl 30 folk så unmounter jeg -> slakter -> og hiver meg på mountn, samme med de som er lvln over meg... Så lenge de ikke har epic mount så angriper jeg!

 

Er rank 9 høyt? Er selv bare lvl 47 og er allt i rank 6, har alliance vunnet en og annen gang i BG så hadde jeg fanmeg vært Grand Marshall på denne tida!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...