Gå til innhold

Ditt anime-bakgrunnsbilde her!


Anbefalte innlegg

Off topic :whistle:

 

Men hvordan kan jeg fikse to forskjellige bilder til hver skjerm?

 

Vel, du kan bruke Display Fusion. Det programmet gjør det veldig enkelt å finne og bruke bilder som bakgrunner, samt velge forskjellige bilder for de forskjellige skjermene dine. Er enkel å bruke, og lar deg gjøre det samme med skjermene som du kan gjøre med en vanlig wallpaper (dvs strekke, sette i midten, osv).

 

http://img31.imageshack.us/img31/3059/desktopej.jpg

 

Desktoppen min for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-216996-1276906598,7013_thumb.jpg

 

Trenger kanskje ikke si at den er fra animen Azumanga Daioh, men sier det likevel. :p

 

Enkelt og greit, bakgrunnsbildet bringer fram gode minner fra en tid jeg praktisk talt hadde ingenting å gjøre. (Av kjedelige ting selvføgelig)

 

Har dere ikke sett den anbefaler jeg det sterkt, enkel underholdning på 26 episoder. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har aldri helt forstått det konseptet. Synes det er direkte avskyelig. Med så mange bakgrunnsbilder som faller innenfor denne tematikken, er det ikke vanskelig å tenke seg til hva andre folk vil mene om anime fans. :thumbdown:

 

Vel, for å si det sånn, Agentspoon. Alle er forskjellige. En god del av oss liker sånne ting, men jeg synes det er unønvendig av deg bare for å fortelle oss at det er avskyelig. Vi VET at det er avskyelig for folk som ikke liker slike ting, så du trenger ikke å minne oss på det. Enkleste måten å UNNGÅ det du ikke liker, er å holde deg UNNA det. Men, med tanke på at du postet er BARE for å kritisere, ville jeg nesten anta at noe har skjedd før som har fått deg til å avky det.

 

Skjønner ikke hvorfor du stikker innom denne tråden i første omgang. Er det bare for å få et eller annet svar?

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Det har du rett til. Jeg synes bare det er litt passende at forumdelen ikke skal anses for å bestå av en gjeng griser.

 

Vel, hvis det er det folk vil tenke om oss, så la dem. Jeg personlig bryr meg ikke om hva folk synes. Dette ER jo forsåvidt en tråd for de med en litt mer interessant sans for bakgrunner uansett.

 

Og uansett, det vil bare være en liten del av forumdelen som består av "griser", hvis det er det du vil kalle det.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...