Gå til innhold

Ny lvl cap ødelegger, forklar hvorfor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke helt det argumentet med at "da vil all tida vi har brukt på å skaffe epix bli bortkasta".

 

For det første, det er ingen som har sagt at dere skal det, jeg har spilt WoW i snart ett år og ennå ikke hatt noen attempts på verken Ragnaros eller Onyxia. Det går an å ha det moro uten farming av bosser også.

Aldri vært meninga at dere skulle skjønne det.. Da hadde dere jo ikke vært for øking a level-cap.

 

Jeg har forresten ikke vært i MC/BWL heller, og har kun en del av magister-settet.

 

Det er dere som oppfører dere som idioter når dere forventer noe av et spill som er stikk motsatt av det Blizzard sa i fra om på forhånd. Det står til og med i manualen av lvl cap skal økes.

Vi har da vitterlig ikke forventet noe som helst, vi er imot det.

Lenke til kommentar
Hvis dere er så i mot det, hvorfor spiller dere i det hele tatt? Som dem sier, det står i manualen.

 

Og du som ikke har brukt tid på endgame utstyr uansett, deg angår det jo ikke.

 

For the record, Magisters suger.

5156321[/snapback]

Man kan ha meninger om ting som ikke angår AKKURAT DEG og man trenger ikke å mene det angår DEG BEST. Tror du kun kvinner har kjempet for/imot abort?

 

Edit: Ja, magister suger, jeg tror heller jeg skaffer Valor-settet til magen min..

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Tenk dere om blizzard bare hadde slutta og legge til og oppdatere WoW, sånn att fjortissene skulle bli fornøyd?

Se for deg att alle løper omkring med fullt sett av nåværende "endgame" equipment. Alle har farma instancene utallig mange ganger. Ingen handler på AH lenger, alle har jo det beste og det de trenger. Høydepunktet er når en hunter suser innom IF for å få tak i no kjøtt til rotta si, da er det penger å tjene!

 

Joda, høres jo fett ut det. Thank God Blizzard isnt as stupid as some of you!

 

(Det hadde vel kanskje ikke blitt sånn, men det virker jo som om det er sånn fjortissene helst ville hatt det.)

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar

Er det noen som har vært innom Silvermoon i det siste?

Der ser du hvordan alle servere blir om man ikke øker level- cap...

 

1000 lvl 60 som henger i Ironforge uten å gjøre en dritt. Spør du i 4.LFG om noen skal være med i instance får du null svar fra lvl 60's. Du får svar fra et par ~40 alts at de ikke gidder å logge på med main for å gjøre _den_ kjipe instancen... "omg noob. that place is soo last year"

 

Det positive er at du kan duelere på utsieden, da. Og når du som lvl 58 med mest grønnt equip har en ultra blue/purple/orange warrior nede på 20 prosent så stikker han av gårde for å få forfeit... "haha. i ran away from you. sooo fun! I can beat you whenever I want to, noob! "

 

Takke seg til nye servere med balansert A:H forhold, og ingen fjortisser med epics ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...