Gå til innhold

Ny lvl cap ødelegger, forklar hvorfor!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg leser mye om dette at folk klager over at ny level cap = deres items som de har brukt syykt mye tid på å skaffe, vil bli ubrukelige. Jeg, som er en level 49 som main, vet ikke helt hvordan dere føler det. Men, lat oss si i exp pack kommer tier 3 (dette vet jeg ikke, bare et eks.) og mange veldig gode epixs for level 70.

Hva så?

 

Når jeg er level 60, og har fullt valor, kan jeg da dra i denne uber instancen på level 70? Nei, kan nok ikke det, fordi jeg får ikke lov å gå til MC med grønne/blå random level 60 items heller. Hva med dere som da har disse itemsene som dere har prøvd så lenge å skaffet, dere vil jo få enda bedre i de nye instancene!

 

Og om ikke, tror jeg ikke dere blir tvinget til å kjøpe exp, kan jo bare spille på en "level 60 server" ? Men det er vel det at man MÅ vere best i hele verden som er det viktige? Uansett, level 70 uber instance = tier 1 og 2 items only, sier vi. oki?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det kommer ikke noen nye klasse set i alle fall ;) (afaik, blizzard nevnte det i en post på us forumet)

Selv har jeg brukt et enormt antall timer på Onyxia, MC og BWL men gleder meg bare til level 70 cap og outlands :) Er jo bare mer "phat loot" etc :D

 

Var ikke dette du spurte etter, men jeg kan ikke se noe negativt med den nye level capen :)

Endret av Hoel
Lenke til kommentar
Crit chance kommer til å bli helt herpa... Roguer har allerede oppimot 40% crit chance, shamans 25%...

 

Med hero classer og 600-700 agi blir det 50-60% crit chance for rogues..

 

Ser ikke for meg hvordans blizzard skal takle dette.

5149533[/snapback]

 

 

Kan du vise meg profilen til den roguen som har 40 % crit chance?

Lenke til kommentar
Crit chance kommer til å bli helt herpa... Roguer har allerede oppimot 40% crit chance, shamans 25%...

 

Med hero classer og 600-700 agi blir det 50-60% crit chance for rogues..

 

Ser ikke for meg hvordans blizzard skal takle dette.

5149533[/snapback]

 

Det er jo forskjell på hvor mye stats du trenger for 20% crit på lvl 30 og 20% crit på lvl 60... Blir vel det samme på lvl 60 og lvl 70, så ser ikke helt hvordan dette herper critchancen

Lenke til kommentar
Crit chance kommer til å bli helt herpa... Roguer har allerede oppimot 40% crit chance, shamans 25%...

 

Med hero classer og 600-700 agi blir det 50-60% crit chance for rogues..

 

Ser ikke for meg hvordans blizzard skal takle dette.

5149533[/snapback]

 

Og hva har det å si når priests/mages/warlocks har dobbelt så mye mana, paladins og warriors har dobbelt så mye stamina og armor og hunters dobbelt så mange phat ninjalooted items?

Lenke til kommentar
Crit chance kommer til å bli helt herpa... Roguer har allerede oppimot 40% crit chance, shamans 25%...

 

Med hero classer og 600-700 agi blir det 50-60% crit chance for rogues..

 

Ser ikke for meg hvordans blizzard skal takle dette.

5149533[/snapback]

 

Og hva har det å si når priests/mages/warlocks har dobbelt så mye mana, paladins og warriors har dobbelt så mye stamina og armor og hunters dobbelt så mange phat ninjalooted items?

5149933[/snapback]

 

Dobbelt så mye mana!? snakker ikke om lvl 120 her heller da

Lenke til kommentar
Ja, og i den tråden er det ingen gode argumenter mot en økning i lvl cap. Bare fjas om at "ååå vi har brukt så lang tid på et spill buhu vi vil være best".

 

Et MMORPG skal aldri ta slutt, de som vil at et spill skal ta slutt kan spille f.eks. Diablo II, Baldur's Gate serien m.fl. WoW er ikke for dere.

5149251[/snapback]

Poenget vårt er jo selvsagt problemet med end-game equip, det blir plutselig ikke end-game lenger. Hvorvidt du synes det argumentet er elendig tror jeg de fleste driter langt i..

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

blizz er tvunget til å øke lvl cap...

 

folk flest vil ha bedre og bedre items.

 

jaja greit nok, lag bedre epic items i nye raid instances. nope ikke så enkelt. dette vil ødelegge PvP for casual gamers.

 

la oss si at de lager en ny 40 mann raid instance som lvl60 req.

 

"vanskeligere enn BWL". folk vil forvente mange nye syke items. men det blir ikke nye syke items, bare items med forskjellige stats. BWL og ZG har mye %hit with spells crap. de kan ikke lage så mye bedre items ellers blir det fucked i PvP.

 

så hvordan løser man problemet?

 

jo øker lvl cap. items får bedre stats som folk kan sikle etter.

 

ingenting vil forandre seg egentlig, bortsett fra at folk med epic items nu har "sløst vekk tid" på å skaffe de.

 

jeg har en god del epics. kan ikke si jeg har sløst vekk tid på å skaffe de. jeg skaffa de for å overleve bedre i PvP osv. godt fornøyd med det.

 

når expansion kommer vil jo lvl68 blue items være bedre enn de jeg har nu. jeg skaffer bare de da. ikke no problem. også skaffer jeg epic items etterhvert som det trengs i PvP.

 

spiller du kun for items og vil ha de beste itemsan i spillet og prøver å bli ferdig med spillet.

 

da er du fucked...

Lenke til kommentar

Dette er ingen problem, ser frem til det selv.

 

Jeg brukte 8mnd på å få meg supert Everquest 2 utstyr, så kom expansion økte fra level 50 til 60 som max level, det beste T5 våpnet kan ikke engang skade high end normale named mobs og aldri i verden raid mobs. Dere får utstyr snart igjen, og om dere tror det tar lang tid å få utstyr i WoW skal dere prøve EQ2 :)

Lenke til kommentar

Poenget vårt er jo selvsagt problemet med end-game equip, det blir plutselig ikke end-game lenger. Hvorvidt du synes det argumentet er elendig tror jeg de fleste driter langt i..

5150298[/snapback]

 

Poenget er at det _er_ et dårlig argument uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er bare folk som ikke har peiling på MMORPGS som sier noe sånt. Har selv en del end-game equip (5 epics og resten er bra blå), men det bryr meg ikke om de øker lvlcapen. Ja jeg må grinde på nytt for å gå opp i lvl og ja jeg må skaffe meg nytt utstyr, men det er jo alt et MMORPG handler om. Det skal ikke være mulig å skaffe seg det beste utstyret og bli ferdig med spillet, utstyr skal bli ubrukelig etter hvert, uansett hvor lang tid du har brukt på å få det.

Lenke til kommentar
Ja, og i den tråden er det ingen gode argumenter mot en økning i lvl cap. Bare fjas om at "ååå vi har brukt så lang tid på et spill buhu vi vil være best".

 

Et MMORPG skal aldri ta slutt, de som vil at et spill skal ta slutt kan spille f.eks. Diablo II, Baldur's Gate serien m.fl. WoW er ikke for dere.

5149251[/snapback]

 

Så sant!

An MMO is endless!

Du kommer ALLDRIG til å bli "ferdig" med wow. Blizzard har sagt i ett intervju holdt under Blizzcon (med gamespot). Att de vil fortsette å utvide og legge til i WoW i en 5-10år fremover. Det er lenge, og dette er bare begynnelsen.

Lenke til kommentar

:dontgetit:

 

Jeg skjønner ikke helt det argumentet med at "da vil all tida vi har brukt på å skaffe epix bli bortkasta".

 

For det første, det er ingen som har sagt at dere skal det, jeg har spilt WoW i snart ett år og ennå ikke hatt noen attempts på verken Ragnaros eller Onyxia. Det går an å ha det moro uten farming av bosser også.

 

For det andre, isolert sett, er ikke all tida dere har brukt på å farme epix bortkasta uansett? Det er jo litt som en av de mange skriveriene rundt WoW i mars-april-tida sa at det jo bare er å "drepe monstre for å få bedre rustning og våpen så man kan drepe større monstre som gir ennå bedre rustning og våpen som kan brukes til å drepe enda større monstre som gir...". Og hvis dere VIL ta et skritt vekk fra dette, forsvare det med å si at dere opplever noe nytt hele tida, så tror jeg ikke dere gjør det best ved å drepe Nefarian hver fredag klokka 22.43 presis.

 

Et MMORPG kan brukes for alt det det er verdt, merk gjerne de siste tre bokstavene. Jeg tror mange såkalte hardcore-spillere her kunne trengt en tur på RP-servere og få roa nervene litt, hvis dere ikke klarer å leve med at MMORPG'et deres utvikler seg hele tida så er det en enkel løsning på det også.

Og dere sparer ~ kr 100,- i måneden.

Lenke til kommentar
da er du fucked...

5150451[/snapback]

Forklar. Hva betyr det å være "fucked" ?

 

---

 

Og ja, SBS, vi vet at det er et dårlig argrument, du er sjefen..

 

Slutt å oppfør deg som en idiot. Man kan ha synspunkter, men du setter ikke våres.

5150756[/snapback]

 

Det er dere som oppfører dere som idioter når dere forventer noe av et spill som er stikk motsatt av det Blizzard sa i fra om på forhånd. Det står til og med i manualen av lvl cap skal økes.

 

Så gå tilbake og lek med singleplayer-spillene dine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...