0069 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Forstår ikke hvorfor spillene går så dårlig på min PC. Har en Fujitsu Siemens scaleo P og LSD sjerm Benq-FP731 http://www.fujitsu-siemens.com/products/de...s/scaleo_p.html Jeg har Intel® Pentium ® 4 CPU 3.20GHz. 512 MB RAM Treneger jeg mer minne? eller hva?
Zeph Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Spørs kva spel det gjeld og kva du legg i "dårlig".
Betroz Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Kommer an på skjermkortet mye, og 512MB RAM er lite i dag. Du burde ha 1GB RAM.
Playmofetish Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Har du onboard VGA? Eller et eget skjermkort? Onboard = du kobler til skjermen bare noen få cm under tastatur- og mus-tilkobling, og sammen med en del USB-kontakter. Skjermtilkoblingen står vertikalt Eget skjermkort = skjermen kobles til lenger ned, og tilkoblingene står vannrett. Onboard = nyere spill med god 3D-grafikk suger uansett hvor rask CPU og hvor mye RAM du har. Eget skjermkort: ytelse i spill er veldig avhengig av hva slags skjermkort dette er, og hvor kraftig CPU og hvor mye RAM du har. Håper det hjalp litt, det sto ikke noe hos Fujitsu-Siemens om hva slags skjermkort som er tatt i bruk i din maskin, så dette får du finne ut av selv.
tommy_89 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Med den pcèn kan du heller ikke forvente noe særlig da :sorry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå