AK47 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Dette er en advarsel for alle som vurderer eller har spilt Civilization IV. Ta en titt her. Men ta eller først en titt på denne filmen. OBS!! Sterke scener
lavizh Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg skjønner ikke problemet, hva er advarselen ? btw : filmen er i quicktime (elendig format) ...
eXZire Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Alle som er *litt* civ-fans har forhåpentligvis visst om denne siden lenge Ble det første hintet om CiV4.
AK47 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 hehe, jeg er vel litt seint ute som vanlig. Men jeg lo godt da jeg så filmen hvor de sitter i ring og presenterer seg som spillavhengige. Og Bush bare måtte komme, da det var snakk om at politikere også fikk behandling
Luciên Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 dette er jo den filmen PLAY.com har lagt ut som Trailer for spillet....
Cyberfrog Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Og de er ikke de eneste... Uansett, Edna N. er rå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå