Gå til innhold

Toppkort fra Asus


Anbefalte innlegg

[edit]

eee... hehrrrmmm. alltså... jeg ga visst litt feil quote... fikk ikke med alt, å da ble settningen jeg siterte litt.. motsatt kan en vel si.... sååå, jeg enndrer den litt kjapt... heh.

[/edit]

 

Skjermkortet skal ifølge Asus være tilgjengelig i skrivende stund, , men noen priser er så langt ikke kjent. Heller ikke kan vi se noen nettbutikker som har lagt skjermkortet til sine prislister.

 

ja det var jo ingen bombe det akkuratt. Herregud. Jeg er glad at jeg ikke skal kjøpe ny maskin før om 2 til 3 måneder, men skulle jeg kjøpt idag, så er det jo igen tvil om at ATI's trone i mine maskiner hadde blitt veltet (mer eller mindre midlertidig) til fordel for nVIDIA, driver-oppdateringsproblem eller ikke.

 

Best ytelse til best pris når jeg kjøper, så får merke være merke. :)

Endret av Dargar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, kanskje jeg får et billig X1800XT kort når M2 er passe moden for min nye PC da hehe. Regner med at R580 er på vei til butikkene da.

 

Det kan nesten være enklere å være "fanboy" av et merke, mindre stress med å finne ut hva som er best for pengene til enhver tid hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Veldig skeptisk til den vifteløsningen der ja..er ut som en liten veps av en vifte, men  men. Det de kan jo ikke gjøre Artic Cooling-folka arbeidsledig heller  :!:.

5121989[/snapback]

 

Tja men det var "greit" når nVidia kjørte med den typen kjøling :hmm:

5122247[/snapback]

 

 

Heh blir litt feil av deg å si det. Nvidia ble jo slaktet uten like å nærmest pisset på når de lanserte Geforce FX5950 kortet

1070266361.gif

 

En liten reminder for de som har glemt denne støvsugeren.

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar

På ATI's hjemme side

Record breaking Radeon® X1800 XT now available

 

MARKHAM, Ontario, Nov 09, 2005 (BUSINESS WIRE) -- ATI Technologies Inc. (TSX:ATY)(NASDAQ:ATYT) is pleased to announce that the highly anticipated Radeon® X1800 XT, the fastest graphics processor on the planet, is now available for gamers and enthusiasts seeking an unprecedented level of 3D performance and image quality.

 

The new Radeon X1800 XT, which began shipping on November 3, ahead of schedule, features a radically new ultra-threaded 3D architecture and ATI's revolutionary Avivo™ video and display technology platform, designed to unleash visual and performance possibilities that gamers until now could only dream about getting from a PC graphics processor.

 

"ATI is thrilled to announce worldwide availability of the Radeon X1800 XT," said Rich Heye, Vice President and GM, Desktop Discrete Products, ATI Technologies Inc. "We've shipped thousands into retailers and e-tailers worldwide, and gaming enthusiasts are enjoying the very best in visual quality, stability and next-generation performance."

 

The revolutionary Radeon X1800 XT architecture gives competitive gamers and enthusiasts blistering performance in the most demanding, shader-intensive environments, an efficient new memory design and Avivo technologies for visual perfection and advanced video playback.

 

"The demand for the Radeon X1800 XT has been fantastic!" said Howard Tong, VP of Marketing, Newegg.com "We have received several shipments from ATI and we are selling out as soon as we place them online."

 

 

Legg merke til: The new Radeon X1800 XT, which began shipping on November 3 :hmm: og We have received several shipments from ATI and we are selling out as soon as we place them online :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...