Bredoc Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Spiller på Burnig Legion. Har gjort det siden jeg startet med wow tilbake i April. Er faktisk skikkelig glad for at Blizzard satt opp emigrasjon, skal si det hjalp godt på den serveren. Før var det 75% Allys og resten Horde.. Det gjorde at vi på Horde siden opplevde mye ganking. Det var jo 3 allys på en hordechar til en hver tid.. Vi hadde også store problemer med mye lagg og kø. Enkelte ganger ventet man opp til 45min før man kom inn. Siden dette også påvirket min linje fikk jeg ofte en dc. Sitter med Nextgentel som ISP og de er ikke akkurat serviceinnstilt.. Men PR i dag er det problemet borte siden det nå har blitt mindre spillere på serveren. :=) Opplever lite lagg, og det har ikke vært kø her nå på over ne måned.
phun-ky Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 hehe.. ser dere klager over ingenting. på burning blade var det værst helt siden starten.. har bedret seg litt etter character migration, men merker fremdeles kø. det var kø tid opp til 2 timer + dc'er hele tiden.. alltid kjipt å dc' i en instance, så må man pokker meg vente i over 2 timer før man kommer inn igjen..
TaleX Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 jeg har aldri opplevd kø på noen av serverne jeg spiller på...
John Keats Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg synes Daggerspine ble verre etter migration.
Ildflue Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Silvermoon Realm forum Jeg er overasket. Spam virker faktisk for å få oppmerksomhet.
Andre88no Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Vi lange på Burning Blade, og vi har hatt migration Synes køene på bb blir lengre og lengre for hver uke som går. Når vi går i MC mangler vi konstant folk for de disconecta og blir sittende fast i den evige køen Endret 8. november 2005 av Andre88no
Kanetheheatsink Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Kom ved ett uhell til å klikke på "x"'en og vinduet lukket seg. Da jeg skulle logge på igjen var det 3XX i køen =/
JoeDohn Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Greit nok, jeg har tydeligvis levd litt i Silvermoon-nøtteskallet mitt før jeg lagde denne tråden, men det er ikke dermed sagt at ingen burde klage på dette. Det er et faktum at Silvermoon er en av de mest (kanskje den aller mest) plagede PvE-serverne for øyeblikket. Det er også et faktum at dette har eskalert kraftig over relativt kort tid. Dessuten, det er ikke alle som har chars på halvparten av serverparken til Blizzard. Dere kan kalle meg dum fordi jeg har holdt meg med venner på Silvermoon og spilt med venner her, men ingen kunne forutsett at serveren skulle bli så jævlig som dette, på så kort tid det har eskalert nå. Jeg sitter nå og angrer som en hund på at jeg ikke har starta en char på en annen server, men det hjelper aldri så lite. Ut fra denne situasjonen, som jeg veit MANGE andre også sitter i, så er det slett ikke feil å klage. Vi betaler penger for dette, og da er det pinadø ganske overlegent av Thundgot å si (på vegne av Blizzards WoW-team) at de ikke vil gjennomføre migrasjon på Silvermoon fordi de tror det vil bli kjedelig for oss spillere fra Silvermoon. Migrasjoner har vært utført før, det er ikke noe eksperiment, og da ville det være mye bedre å sette igang dette nå, og heller la det gå som det går. Sånn det er nå så føler jeg meg ganske oppgitt over måten de behandler kunder på, jeg er smertelig klar over hvor mange faktorer som spiller inn for å få et MMORPG til å fungere, men Blizzard kan heller ikke gjemme seg bak det at de er nye i gamet lengre, for det er de bare ikke. Som kunder har vi rett til å klage, og selv om noen er mindre saklige enn andre er det nå svært mange gode grunner til å gjennomføre en migrasjon på Silvermoon, som Thundgot (for Blizzard) feier av med VELDIG diffuse og løse påstander. Dette gjør saken bare mer skuffende.
Dux ducis Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Blir bare mer og mer kø over alt nå. Deathwing, som var ganske kø-fri, er nå litt for ofte oppi 300. Er litt artig at du nevner dette med at vi er kunder. For det virker det som folk flest glemmer. Vi hadde aldri hatt slik tåmodighet ovenfor f.eks en TV-kanal vi måtte vente 10-20 minutter i kø før vi kan bruke. Eller kanskje en TV som ikke alltid fungerte og det sto en teit medling på skjermen à la de vi får fra Blizzard når serverene har sin ukentlige nedetid Vi betaler faktisk mye for dette, ekstremt mye hvis dere tenker på at det er et dataspill. Endret 8. november 2005 av Zythius
Fury Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hvorfor er det ekstremt mye vi betaler egentlig? Det virket som du sa "fordi det er et dataspill" det er da ikke nok forklaring? Hvis det faktisk er ekstremt, så må det finnes noen logiske sammenligninger her. Hvis jeg ville tatt en generell sammenligning med de fleste andre underholdnings medier så faller WoW svært godt ann mener jeg. Kanskje det overrasker det fleste å si at Blizzard hadde en sjekk av hvor mye tid hver spiller bruker i World of Warcraft. Jeg tror tallene er fra Juli; 5 timer daglig i gjennomsnitt PS: Hva vi betaler i kroner og ører synest jeg egentlig har lite med hvor mye support osv. vi får, men hva vi faktisk avtalte med Blizzard om å få.
Veitafan Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 På Shadow Moon hadde vi samme problemet, kø oppi 700-800 enkelte dager, sjeldent under 300 på hverdager. Fikk character transfer og greier, skal tro vi ble glade. Nå sitter vi som er igjen på shadow moon med en server med KUN tjekkere. KUN. Absolutt ALLE har "CZ" i nicket. Den serveren det var character transfer til har stort sett BARE lvl60s, noen få alter. Character transfer kommer til å fikse køa ja, men det herper serveren.... 5116180[/snapback] Er veldig mange tjekkere ja!, men så ble serveren mye bedre når mange stakk da.. Nesten alle jeg kjenner spiller på shadow moon.
.V. Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Nei, køa forsvant, serveren gikk til helvete. Seff kjekt om du tenker kun på loot (er i et av få guilds på hordesida som er i stand til å pwne outdoor-bosses), men bare trist når folk FORVENTER at du snakker tjekkisk når du møter på folk uti skauen. Edit: Spiller du selv på Shadow Moon forresten? Grindolf fra TCW her Endret 8. november 2005 av E-Ton
Armageddon Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Spiller bare tidlig på dagen hvis jeg skal spille på Silvermoon. Jeg spilte litt i går i 7 tida (kveld) og da var det faktisk ikke kø. Etter 5 min med spilling måtte jeg restarte spillet pga standard bug. Bang.. plutselig var det 298stk foran meg i kø.. Da var det back to laughing skull..
Champ Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, køa forsvant, serveren gikk til helvete.Seff kjekt om du tenker kun på loot (er i et av få guilds på hordesida som er i stand til å pwne outdoor-bosses), men bare trist når folk FORVENTER at du snakker tjekkisk når du møter på folk uti skauen. Edit: Spiller du selv på Shadow Moon forresten? Grindolf fra TCW her 5125695[/snapback] Japp ble igjen mange tsjekkere, men på alliancesiden er det igjen en hel haug svensker, dansker og nordmenn så jeg føler faktisk at forandringen ble til det bedre.
phnx85 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvis dere er så lei av å stå i kø, gjør noe annet enn å spill BG. Jeg hadde forstått sytinga deres hvis WoW kun gikk ut på BG..
KompleX Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvis dere er så lei av å stå i kø, gjør noe annet enn å spill BG. Jeg hadde forstått sytinga deres hvis WoW kun gikk ut på BG.. 5127662[/snapback] Ehm, attehæ? Hvorfor drar du BG opp?
phnx85 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvis dere er så lei av å stå i kø, gjør noe annet enn å spill BG. Jeg hadde forstått sytinga deres hvis WoW kun gikk ut på BG.. 5127662[/snapback] Ehm, attehæ? Hvorfor drar du BG opp? 5127801[/snapback] Er det ikke snakk om kø for å komme inn i BG?
OscarWoHA Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Er det ikke snakk om kø for å komme inn i BG? 5128042[/snapback] Nei.
Sigga Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Er jo aldri kø til BG for horde på Silvermoon. (Sålenge du har gruppe da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå