Gå til innhold

Tips til hvordan jeg skal klare å slutte med wow


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt hva som er så vanskelig med å slutte om du faktisk vil det selv. Det er jo bare å gå inn på account management, og avslutte subscription. Problem løst.

Om du ikke vil slutte derimot.. da ser jeg heller ingen grunn til å gjøre det.

Har du det morro med WoW, så spill. Spill til du evt. blir lei, og gjør andre ting etterpå. ;)

Å slette characterene hadde ikke jeg klart heller selv om jeg var pisslei WoW. Avbryt account, så har du muligheten til å starte opp igjen senere om du ønsker.

Lenke til kommentar

Vet det er vanskeligt, men det er bare til å bite i det sure eple og avbryte wow-abbonemente, slette wow-mappen på pcen din og si hadde til alle wow-vennene dine.

 

Jeg gjorde dette for ca 2 uker siden og sa til guilden min at de ikke måtte kicke meg fordi jeg først og frem bare ville ha en mnds pause fra wow. Hvis jeg ikke fikk "wow-lysten" tilbake i løp av den tiden kunne de bare slette meg fra guilden.

 

Men n¨å var jeg ganske lei wow og følte jeg hadde opplevd det meste som går an å oppleve. Det ble ikke akkurat lettere å si at jegikke kom til å spille mer når folk sier "Don't quit pleasE!" "We will miss u" etc. Hadde nesten litt tårer i øynene da. (Overdriver kanskje litt). Men den guilden jeg var med i helt i slutter var utrolig kul. (sinners syndicate på shadowmoon).

 

Eneste jeg savner fra wow er ikke selve spillingen, men folkene fra guilden :cry:

Lenke til kommentar
Tenk over vitsen med WoW. Ka oppnår du egentlig med å sitte dag ut og dag inn forann pcen? Ka når du får det beste gearet og høgaste rank, ka då?

5126692[/snapback]

Jeg spiller på RP-server, så det er ikke gear og greier som er viktig.

 

Å bedrive tiden med rollespilling er FLOTT! Jeg lever meg inn i spillet, og drømmer meg tilbake til heltedåder og slikt som sikkert er mye oppspinn, og også fordi jeg veit om få, eller ingen som ville bruke vanlig fritid på å lage et rollespill scenario med sverdkamper, hjemmelagde kostymer etc.

 

Det er trist så lite liv det er i den vanlige hverdagen. Når jeg bedriver RP, er det for å leve ut den greia jeg helst ville gjort RL, men som ville ta for mye tid og penger, og som alt for få driver med. Og forresten, hvor er borger og magi hen i vår verden? Ok borger finnes, men ikke magi.

Lenke til kommentar
Det er trist så lite liv det er i den vanlige hverdagen. Når jeg bedriver RP, er det for å leve ut den greia jeg helst ville gjort RL, men som ville ta for mye tid og penger, og som alt for få driver med. Og forresten, hvor er borger og magi hen i vår verden? Ok borger finnes, men ikke magi.

 

 

En flott innstilling syntes jeg. I dagens sammfunn er det lov å gjøre ting kun for at det er gøy. Man har lov å drømme seg bort litt. Det gir en ekstra mening med livet liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...