Gå til innhold

Krever viftestyring egne vifter?

ilpostino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en viftestyring for ikke så lenge siden og har nå innstalert denne i mitt nye Lian Li-kabinett.. men da jeg skulle koble til viftene støtte jeg på et lite problem: jeg fikk ikke koblet til viftene i kabinettet ;( det var hunn-kontakter både på viftene og på....

noen som vet om det finnes egne vifter til å koble på viftestyringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må bare bruke litt fantasi! ;D hehe

5106408[/snapback]

sikkert bare jeg som er litt fantasiløs.. men har aldri gjort det før... så er mangler litt fantasi da regner jeg med (har før kun koblet de rett på psu'en)

Skrevet (endret)

Hmm, det var da rart :hmm:

Men det går fint å bruke vanlige vifter på de fleste viftesyringer, og i ditt tilfelle så er det nok bare å koble litt selv så funker det :thumbup:

Edit: Bare pass på at rød går til rød og sort til sort! Det er ikke alle vifter som støtter å gå motsatt vei og de er heller ikke konstruert for det...

Endret av P-in-P
Skrevet (endret)
Hmm, det var da rart :hmm:

Men det går fint å bruke vanlige vifter på de fleste viftesyringer, og i ditt tilfelle så er det nok bare å koble litt selv så funker det :thumbup:

Edit: Bare pass på at rød går til rød og sort til sort! Det er ikke alle vifter som støtter å gå motsatt vei og de er heller ikke konstruert for det...

5106437[/snapback]

hadde gått fint hadde det ikke vært for at det er hannkontakter på både vifte og viftekontroll..... er derfor jeg i utgangspunktet lurte på om det var egne vifter for dette....

edit: holder det å kjøpe et hun-hun-skjøtestykke...?

Endret av ilpostino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...