Gå til innhold

Søppelkort fra demolageret til komplett!


Winkey

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Er det noen som vet hva de led kombinasjonene på usb bracket'en betyr? Jeg har prøvd å lete i manualen, men der står det ingenting om hva kombinasjonene betyr, det står bare at det er 16 forskjellige kombinasjoner. Finner ingenting på msi sine sider.

Hos meg lyser alle de 4 led'ene grønt.

 

Edit: leif

5126815[/snapback]

 

Bump bump

Ingen som vet hva de leds'ene betyr?

5145952[/snapback]

 

Her fant jeg noe ila. sekunder...

Og her skal alle som har ett MSI-hk begynne å lete/sjekke.

Jeg vil gå så langt som å si.. at dersom du ikke er istand til å bruke nettet.. så bør du heller ikke bygge PC'er.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg har også funnet det der, men jeg vil se det i farger. Ledsene kan lyse både rødt og grønt. Lurer på om jeg har sett gult også.

5146536[/snapback]

 

Dersom du virkelig hadde funnet "det der".. så hadde du nok klart å "dekode" at svart=rød.. og hvit=grønt... :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
jeg har tatt den på to ganger, den siste ganga var jeg skikkelig nøye, kjøleblokka sitter som et skudd, med tynt lag med arctic silver 5

5106779[/snapback]

 

Prøvd annen prosessor? Har hatt dette problemet med mange kort. Prøv å sette inn en dårligere prosessor, samt kjøre en biosoppdatering. Pleier som regel å gå fint da...

 

Har liten tro på at det er noe feil med kortet rent hardwaremessig, men kan f.eks være at dette demokortet har en så gammel bios at det ikke støtter cpuen din. Mange muligheter, men tror iallefall du får fyra opp maskinen med en dårligere cpu...

Lenke til kommentar
Jeg har også funnet det der, men jeg vil se det i farger. Ledsene kan lyse både rødt og grønt. Lurer på om jeg har sett gult også.

5146536[/snapback]

 

Dersom du virkelig hadde funnet "det der".. så hadde du nok klart å "dekode" at svart=rød.. og hvit=grønt... :)

5149137[/snapback]

 

Jeg fant det ikke på den siden der du fant det, men jeg fant det her: http://www.msicomputer.com/support/sup_tshoot.asp#1_4

Satisfied?

Jeg ville trodd at et svart ikon betyr at led'en lyser grønt, og at hvitt ikon betyr at den ikke lyser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har også funnet det der, men jeg vil se det i farger. Ledsene kan lyse både rødt og grønt. Lurer på om jeg har sett gult også.

5146536[/snapback]

 

Dersom du virkelig hadde funnet "det der".. så hadde du nok klart å "dekode" at svart=rød.. og hvit=grønt... :)

5149137[/snapback]

 

Jeg fant det ikke på den siden der du fant det, men jeg fant det her: http://www.msicomputer.com/support/sup_tshoot.asp#1_4

Satisfied?

Jeg ville trodd at et svart ikon betyr at led'en lyser grønt, og at hvitt ikon betyr at den ikke lyser.

5150178[/snapback]

 

Du har ikke manualen?

Dersom du ikke har den.. så kan den også lastes ned.. og der er LED-bracket forklart.. også hva som er grønt og rødt.

Om jeg er fornøyd?

Nei.. jeg er ikke fornøyd..

Din "research" står til stryk, men du får en sterk 'A' for god kverulering.. :)

Spøk til side:

Kan du legge inn ett bilde eller en opplysning om hvilken kode som vises?

Dvs. hvilke LED's lyser rødt(svart) og hvilke grønt(hvit)..

:!:

Lenke til kommentar

grr. Nå synes jeg du kverulerer fælt her :p

Jeg har manualen og i min står det ikke hva kombinasjonene betyr. Det står bare at det finnes en led/usb bracket som kan installeres og det står hvordan man gjør det. Når jeg skrur på maskinen så blinker det som et juletre fra Brio bak på bracketen så jeg rekker ikke å få med meg alt, men når windows skal starte opp så lyser alle 4 leds grønt, og så starter maskinen på nytt. Jeg har kjøpt ny harddisk og original win xp OS (sjokkerende hva?) og skal prøve igjen. Blir nok ikke før til helga. Det er så mye slit å drive å bygge om hele maskina gang på gang. Har mer enn nok lekser og andre ting å gjøre. Én prøve hver dag denne uka :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...