Gå til innhold

Søppelkort fra demolageret til komplett!


Winkey

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte et MSI K8N Neo platinum fra demolageret til komplett. Men det virker jo fullstendig ubrukelig. Jeg koblet til vannkjølinga, ramen, skjermkortet og startet opp, men den virket i 4 sekunder før den slo seg av, det kom ikke noe skjermbilde engang, og kjølinga gikk for fulle mugger. Strømforsyninga er helt ny og 580W, testet den gamle også for sikkerhetsskyld, 350W.

 

Er det noen som har erfaring om hva som kan være galt, eller erfarig fra defekte varer fra demolageret til komplett??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte et MSI K8N Neo platinum fra demolageret til komplett. Men det virker jo fullstendig ubrukelig. Jeg koblet til vannkjølinga, ramen, skjermkortet og startet opp, men den virket i 4 sekunder før den slo seg av, det kom ikke noe skjermbilde engang, og kjølinga gikk for fulle mugger. Strømforsyninga er helt ny og 580W, testet den gamle også for sikkerhetsskyld, 350W.

 

Er det noen som har erfaring om hva som kan være galt, eller erfarig fra defekte varer fra demolageret til komplett??

5106241[/snapback]

 

Kan det være dette :

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet som deg med flere demo varer på komplett, send det tilbake. Jeg har altid fått ett tilsvarende eller bedre produkt hos komplett ved feil,, en god huskeregel er å ta kontakt med de før du legger ut dine problemer her.... Komplett har gode rutiner på slike saker.

Lenke til kommentar
jeg kommer ikke inn i biosen, får ikke skjekket noe, men jeg kjenner på vannledningen, og den er kald, har merket før når dataen slår seg av så er ledningen inn til kjøleblokka kjempevarm, så den kan jo ikke være for varm at den slår seg av

5106705[/snapback]

 

Tipper feil ved monteringen, ta alt på nytt igjen...(forsiktig) ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...