Gå til innhold

Erfaringer med "styling" av PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Kanske du hadde fått flere svar med å poste denne i "Casemodd".

 

Anbefaler å sleeve (håpre det er slik det skrives) PSU (ta på kabelstrømper) med strømper som er UV-reaktive og sette inn ett UV-lys. Dette gir en kul effekt.

Ikke bare pøs på med neon-lys og annet "stash". Prøv og få det pent og ryddig, da dette ER finere.

Lenke til kommentar
Kanske du hadde fått flere svar med å poste denne i "Casemodd".

 

Anbefaler å sleeve (håpre det er slik det skrives) PSU (ta på kabelstrømper) med strømper som er UV-reaktive og sette inn ett UV-lys. Dette gir en kul effekt.

  Ikke bare pøs på med neon-lys og annet "stash". Prøv og få det pent og ryddig, da dette ER finere.

5106325[/snapback]

 

Da må man så klart sette inn et vindu og da :p . Sleev kablene blå, det er stilig :love: . Du kan ikke poste et bilde av kabinettet også da, så vi får litt inspirasjon? :)

Lenke til kommentar

Denne burde ligge under casemod delen av forumet, men pytt pytt..

 

Noen ting du kan gjøre: hvis kabinette er "Svart og kjedelig" kunne det kanskje vært behov for litt lakkering. Glisevask har laget Denne flotte lakering guiden, dersom lakering er valget..

 

en annen ting som er et"must" i en "modda" pc er så klart vindu, eller plexi glass.. dette får du garantert hos din lokae glass mester, men du kan også se litt på Microplex sitt utvalg av vinduer/plexi glass !

 

når du har fått lakkert og satt inn vindu er det på tide å "rydde" litt inne i pc en, og da er det å "sleeve" psu en et must. det vil si å kle inn alle kablene i "strømper".. Microplex har masse å by på .. kjøp noen som er "uv reaktive" eller hva det heter. da vil de "lyse opp" dersom du plaserer et uv lys i pc en din ;) du kan også evt kjøpe en uv-penn.. da vil det du "tegner "lyse opp ;)

 

nå som du har et par uv reaktive(heter det det??) ting i pc en din er det på tide med noe som får det til å lyse, uv lys med andre ord. dersom du handler på microplex er det dette du trenger: UV/Blacklight katode og et Katode Basic Kit .. dette var noen enkle små tips om hva du kan gjøre.. anbefaler at du ser litt inne på Case mods forumet.. der det ligger et par fine guider om hvordan du kan gjøre enda mer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Kanske du hadde fått flere svar med å poste denne i "Casemodd".

 

Anbefaler å sleeve (håpre det er slik det skrives) PSU (ta på kabelstrømper) med strømper som er UV-reaktive og sette inn ett UV-lys. Dette gir en kul effekt.

  Ikke bare pøs på med neon-lys og annet "stash". Prøv og få det pent og ryddig, da dette ER finere.

5106325[/snapback]

 

Da må man så klart sette inn et vindu og da :p

5106540[/snapback]

 

Jeg visste ikke hvordan det kabinettet så ut så jeg antok det hadde vindu...

Lenke til kommentar
img_-901923641_0.jpg

 

Dette kabinette du har?

 

Hvis det er det så ville jeg ha gjort noe av dette:

- 2 vifter i toppen av kabinettet (Ser for meg en litt større firkant i plexi der det står to vifter med LEDs i!)

- Neon/ Kald katode (blå eller grønn)

- Plexivind.

5109828[/snapback]

 

Har det kabinettet ja. Skal sette inn et plexiglass og en kald katode med kabelstrømper som er UV reaktive. Har noen ekstra spørsmål:

1. Er det beste å sette den kalde katoden øverst eller nederst i kabinettet?

Har tenkt å ha blåe lys i kabinettet, men finner ikke noen kabelstrømper som er blåe og UV-reaktive.

2. Kan jeg sette inn en blå kald katode og en hvit kabelstrømpe? Blir det blått lys da??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...