Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Får ikke stiftet opp plakater, veggen er for hard!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nylig GTA:San Andreas til XBox, og med den fulgte det med et kart/plakat. Jeg dro ut stiftene for å få ned den plakaten som hang der før, for å henge opp GTA plakaten. Dessverre så var veggen så hard att stiftene bare bøyer seg, hva skal jeg gjøre?

Takker for all hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal ha plakaten rett opp på veggen så fungerer skolelim (sånn blå gelè) eller dobbeltsidig teip veldig godt.

Rammer du den inn i en glassramme så kan du bruke små spiker.

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å dra på nærmeste glassmester hvor du kan få kjøpt enkle glassrammer til en rimelig penge. Jeg har gjort det med alle mine plakater og det gir de en ekstra glød (ehm, de ser bedre ut). ;)

Skrevet
Ja, den beste beste måten å henge opp en liten plakat på er nok spiker... :ermm:

5099351[/snapback]

Faktum er jo at når veggen er for hard for stifter er det eneste mulighet hvis du ikke vil bruke teip eller lim.

Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker :p

Men glassramme er jo også en mulighet.

Skrevet
Har selv slike harde vegger i huset og du kan tro jeg har prøvd litt av hvert.... Bare husk at du ikke trenger størrelse "hest" av spiker :p

5099391[/snapback]

Nei selvølgelig ikke, men spiker i det hele tatt... :no:

Glass og ramme er jo noe helt annet :)

Skrevet

5099391[/snapback]

5099416[/snapback]

Og hvordan har du tenkt at det glasset og rammet skal henge på veggen? Da må man vel opp med spiker da også.
Skrevet

5099391[/snapback]

5099416[/snapback]

Og hvordan har du tenkt at det glasset og rammet skal henge på veggen? Da må man vel opp med spiker da også.

5100101[/snapback]

Glass og ramme trenger bare en spiker, skal du henge opp en plakat må du ha en i hvert hjørne.

Skrevet
Min eldre bror gjorde dette med et Morrowind kart, synes ikke det ser så sinnsykt bra ut, men det er vel litt å velge imellom.

5099313[/snapback]

Det min venn, kalles kunst!

Det der kit greiene har jeg selv dårlige erfaringer med, spesielt på store bilder/plakater.

Skrevet (endret)
Min eldre bror gjorde dette med et Morrowind kart...

5099313[/snapback]

Det min venn, kalles kunst!

5100849[/snapback]

Hmm... kan det hende att Fargoth er Morrowind fan? Hmm...

Edit: Til Mirann

Hva med flekker?

Endret av Cutthroat Bill
Skrevet

tror hun mener det som blir brukt på barnehager og skoler. sånn grønn skitt greie. det lager ikke flekker og det sitter gått. du får sikkert kjøpt det på en bokhandel eller notabene osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...