Gå til innhold

Overklokk's x1800xl benching


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATI må komme med noen ordentlige drivere snart, og ATI tool må komme med en verson som funker med Xl og XT med Vcore og Vmem adjust.

Da blir det andre baller da.

5106180[/snapback]

 

 

Ja håper det :)

 

Innen jeg får mine X1800XT kort fra Shg.no så håper jeg at alt slikt er iorden. Alt er liksom på beta/test stadie enda med disse x1800xl kortene.... Kortene er rå gode de men drivere og software er det dårlig med.

Lenke til kommentar
ok, men har du kikket på disse meget OC vennlige opteron prosessorene? Tror du det ligger noe potensiale i de? Ser at mange på XS har fått bra fart på dem.

Har enda ikke sett en opteron over 3,7ghz... Men vet ikke hvor mange av dem som har vært under cascade da..

5105990[/snapback]

 

Nei, FX-ene har nok mer å gå på, men de nye Opteronen ser ut til å klare 3 GHz ++ uten store vanskelig med nokså moderat kjøling :)

Lenke til kommentar

Catalyst 5.11 skal vel offisielt støtte x1800 serien, da er det ikke lenge før den biten er i boks hvertfall......kanskje

 

Atitool kommer sikkert med en versjon som støtter de nye korta snart de også.

 

I dag skulle vel x1800xt slippes, med andre ord disse burde vært i butikken i dag eller mandag, men rykter sies at det har blitt forsinkelser :thumbdown:

Lenke til kommentar
Catalyst 5.11 skal vel offisielt støtte x1800 serien, da er det ikke lenge før den biten er i boks hvertfall......kanskje

 

Atitool kommer sikkert med en versjon som støtter de nye korta snart de også.

 

I dag skulle vel x1800xt slippes, med andre ord disse burde vært i butikken i dag eller mandag, men rykter sies at det har blitt forsinkelser :thumbdown:

5108425[/snapback]

 

 

Jeg trudde det var x1800xl som skulle bli sluppet 5 november jeg ?

Lenke til kommentar
De har vel vært på lager noen dager allerede..? Databutikken hadde vertfall det.

5108462[/snapback]

IKKE XT versjonen vel? XL versjonen JA den har noen butikker hatt, så hvis du har sett XT som skulle slippes i dag da er jeg MEKTIG imponert

5108896[/snapback]

Ja, det var XL jeg snakket om..

Svarte på dette:

Jeg trudde det var x1800xl som skulle bli sluppet 5 november jeg ?
Lenke til kommentar
De har vel vært på lager noen dager allerede..? Databutikken hadde vertfall det.

5108462[/snapback]

IKKE XT versjonen vel? XL versjonen JA den har noen butikker hatt, så hvis du har sett XT som skulle slippes i dag da er jeg MEKTIG imponert

5108896[/snapback]

Ja, det var XL jeg snakket om..

Svarte på dette:

Jeg trudde det var x1800xl som skulle bli sluppet 5 november jeg ?

5109117[/snapback]

 

 

OOOPS min feil :blush:

Lenke til kommentar
Hva er verdens rekorden med X1800XL i 3dmark05??

 

Lykke til Overklokk

5109027[/snapback]

 

 

Tror GHZ på Xtreme Systems har den.

http://img.photobucket.com/albums/v31/canny/9913668-882.jpg

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showth...?t=76796&page=5

 

Jeg har ikke sett noen høyere ennå.

5112236[/snapback]

 

Bilde

r520 har jo nådd 1GHz på GPU Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...