Gå til innhold

Overklokk's x1800xl benching


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser veldig bra ut. Klokka det mye lenger da??

5101990[/snapback]

 

Fikk ikke testet noe særlig desverre for det er umulig å holde evap på -50c... den raser ned til -99c på et blunk :)

 

  Hvordan er det med minnekjøling da ?

 

Med -100c på core er hele PCB og minnene iskalde.. det fryser faktisk is utenpå minne brikkene ved denne temperaturen så minnet blir kjølt bra :)

Lenke til kommentar

Har kjørt et par tester i natt... ble skuffet over ytelsen til FX57 da den må kjøre på lav fsb for å fungere i cascaden.

 

Her er en samenligning for å vise dere hvor mye FSB har å si. Har kjørt FX57 på 229 fsb og 3665Mhz opp mot en FX55 på 270fsb og 3521mhz. X1800Xl kortet er også klokket litt lavere på FX55 testen

 

Først FX57 resultatet:

 

fx57.gif

 

Så FX55 resultatet:

 

fx55-270fsb.gif

 

Som dere ser scorer jeg en god del bedre i 01 med denne fx55 prosessoren på høy fsb selv med rundt 150Mhz lavere cpu klokk en FX57 og noe lavere GFX klokk.

 

På mandag får jeg en ny FX57 så la oss håpe den kan klare 3,8Ghz+++ :)

Lenke til kommentar
ok, men har du kikket på disse meget OC vennlige opteron prosessorene? Tror du det ligger noe potensiale i de? Ser at mange på XS har fått bra fart på dem.

5103096[/snapback]

¨

Unokai fikk sin Opt 144 for noen dager siden, forferdelig coldbug på den. Slår seg helt vrang ved ca. -15 C om jeg husker riktig..

 

Har en egen Opt 144 på vei, skal raportere så fort jeg har noen resultater å vise til :thumbup:

 

-P-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...