Gå til innhold

Thunderfury + rogue = insane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om Thunderfury er overlegent som rogue-våpen (300 Nature damage proccer på alt mulig, inkludert poison) så bør det være et tank-våpen. Vår MT har det, og sammen med Elementium Reinforced Bulwark og meget bra armor kan han tanke hva som helst og holde god aggro.

Rogues hos oss har Perditions Blade, som er marginalt dårligere enn Thunderfury.

Spinal Reaper har aldri droppet for oss, men to stk har i istedet Sulfuras.

Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor en rogue skal ha fortrinn på dette sverdet. En rogue vil gjøre syk damage ja, men dersom en tank har det så kan 39 mann gjøre mer skade.

SÅ mye mer skade greier ikke en rogue å gjøre at det forsvarer det.

-G

Skrevet (endret)
Selv om Thunderfury er overlegent som rogue-våpen (300 Nature damage proccer på alt mulig, inkludert poison) så bør det være et tank-våpen. Vår MT har det, og sammen med Elementium Reinforced Bulwark og meget bra armor kan han tanke hva som helst og holde god aggro.

Rogues hos oss har Perditions Blade, som er marginalt dårligere enn Thunderfury.

Spinal Reaper har aldri droppet for oss, men to stk har i istedet Sulfuras.

5098378[/snapback]

Hva er best ? MYE mere dmg fra Rogue eller en MT som holder litt bedre aggro, men kunne holdt aggro FINT fra før ?... Proccen på Quel'Serrar (som er oppe konstant) er en god del bedre en de "fete" statsa på Thunderfury, så imo passer den bedre på Rogue. Selv om proccen gjør mye aggro skal en flink MT klare og holde den fra en Rogue uansett om han har en TF.

Endret av emes
Skrevet

Så hvis jeg har forstått det riktig slik noen mener så er: Sulfuras for warrior og thunderfury for warrior? Å nei, dette er da er våpen som er overlegent for pvp og vil da passe best til rogue imo.

Skrevet

Grogg, MT, fikk første drop. Da den droppa, bestemte offiserer seg for at man bydda poeng på "en pakke". Den andre delen skulle følgelig gå til vedkommende, uansett. Jeg fikk min del neste MC. Dette var for øvrig før man visste hva rewarden var. Han fikk den første, jeg fikk den andre. Vi har 2 warriors til i guilden som sitter på samma del.

Skrevet (endret)
Så hvis jeg har forstått det riktig slik noen mener så er: Sulfuras for warrior og thunderfury for warrior? Å nei, dette er da er våpen som er overlegent for pvp og vil da passe best til rogue imo.

5099451[/snapback]

Thunderfury passer best til Rogue. Proccen på Thunderfury gir veldig lite ekstra aggro, så og si all aggroen kommer fra den syke dmg'en. Så, Quel'Serrar og andre våpen med tanking stats er bedre for Warrior.

Edit : Fiksa noe.

Endret av emes
Skrevet
Jeg for min del synes Viluliina eide like mye før Thunderfury som etter.

5098318[/snapback]

ja, han/hun har alltid vært god, men hadde f.eks null sjans mot en paladin med reckoning eller en warrior før han/hun fikk det syke våpenet der.

Skrevet (endret)

Jeg var uttafor IF engang (spiller på TN), og jammen, der sto Fetakniven med Thunderfury og en warrior med Spinal Reaper. Og Warrioren vant 4/5 dueller... :)

Begge to er så og si full av Epix :p

Endret av Hansa92
Skrevet

Dere må se det store bildet ang. Thunderfury i hendene på en tank, det er reduced speed på mob'n. Det er noe som gagner hele raidet. Første Thunderfury til solid warrior/MT. De neste er FFA.

Skrevet
Jeg for min del synes Viluliina eide like mye før Thunderfury som etter.

5098318[/snapback]

ja, han/hun har alltid vært god, men hadde f.eks null sjans mot en paladin med reckoning eller en warrior før han/hun fikk det syke våpenet der.

5099903[/snapback]

hmm, god, og ha 0 kjangs mot en warrior :p:love:

Skrevet
Dere må se det store bildet ang. Thunderfury i hendene på en tank, det er reduced speed på mob'n. Det er noe som gagner hele raidet. Første Thunderfury til solid warrior/MT. De neste er FFA.

5103331[/snapback]

Og han blir ikke reduca om Rogue slår på samme mob ? :eek:

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...