Gå til innhold

Drepe Illidian som Blood elf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik jeg har forstått det så skal det være mulig å drepe Illidian i Outland. Blood elf sitt mål er jo å reise til Outland for å bli gjenforent med Illidian og Kael hvis jeg ikke tar mye feil. Men når de første blood elfs når level 70 så vil de vel prøve å drepe Illidian slik som alle andre?

Jeg er veldig forvirret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok endel bakgrunnsinfo etterhvert som gjør det klart hva som foregår.

Etter hva jeg har hørt blir tempelet en 40-manns lvl 70 raid sone som får BWL til å virke som en barnehage.

Skrevet
Etter hva jeg har hørt blir tempelet en 40-manns lvl 70 raid sone som får BWL til å virke som en barnehage.

Når det er sagt så er sikkert BWL temmelig barnehage for mange wow spillere i dag også. Tror ikek det blir annerledes med det "nye" tempelet.

Etter hva jeg har forstått er ikke wow akkurat videre komplisert. Det er bare snakk om å bruke mye tid.

• 3 uker senere...
Skrevet
Uhm, de Blood Elfs`a som er igjen i Azeroth ble vel gjerne forlatt av Illidan.. Så, de har vel ikke alt for mye til overs for ham ;)

5179401[/snapback]

Av Kael'thas ja, ikke Illidan.(ikke det at de ble forlatt i så måte)

Problemstillingen "Blood Elf drepe Illidan?!?!?!" er idiotisk i utgangspunktet. Det er Kael'thas som var lederen til Blood Elvesene, ikke Illidan. Illidan var en NE, nå en blanding av NE-Demon.

Blizzard har sagt at "det kommer mer info om hvorfor Blood Elves i The Burning Crusade også vil drepe Kael'thas". Og ja, Kael'thas, Illidan og Lady Vashj kan alle drepes i The Burning Crusade.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan du bekrefte at man kan drepe Illidan i det burning crusade? jeg ville heller tro han blir noe mer som en neutral faction leder eller noe sånt. Han er jo tross alt en av de snille gutta, og han skal/bør være mye mer über en noe annet vi har sett til nå. The lich king derimot, han kan bli spennende, når northrend kommer.... :dribble:

Skrevet (endret)

Når det er sagt så er sikkert BWL temmelig barnehage for mange wow spillere i dag også. Tror ikek det blir annerledes med det "nye" tempelet.

5094778[/snapback]

Nja.

Det er ikke uvanlig for selv de beste BWL clearerne å wipe på Vaelastrasz fortsatt.

Vanskelig og random fight ;)

Endret av Omar
Skrevet
Unfortunately, the blood elves' practice of embracing demonic energies resulted in them being shunned by their former comrades in the Alliance. Thus, the remaining blood elves on Azeroth look desperately to the Horde to help them reach Outland, where they can reunite with Kael'thas and achieve the golden destiny he promised them.

Hvis noen klarer å tolke dette som at BF vil drepe Kael'thas og hans allierte Illidian så er det jævla bra gjort

Neste blir vel at orcer skal angripe Thrall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...