Gå til innhold

Kongen av Queens - En genial serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdagskvelden på Tv2 er helt konge. Da er det Doug, Carrie og Arthur som står for underholdningen.

Finnes denne geniale serien på Dvd med sone 2 norsk tekst? I så tilfelle hadde jeg vært takknemlig for en link.

Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men en annen ting.....hva har skjedd med nydelige Carrie i de siste episodene?? Synes hun begynner å få noen kilo for mye? Likte ikke det!! :thumbdown:

Leah Remini var gravid litt tidligere og da la hun på seg litt... Hun var tydelig gravid i et par episoder også selv om de skjulte det så godt som mulig.

Skrevet

Så episoden som gikk i går kveld, en utroooolig bra episode!

Burt Reynolds, den virkelige kongen, var jo guest! :lol:

Det er noen episoder som ikke er sååå artige, men den i går likte jeg veldig godt. Generelt sett synes jeg det er en fryd for øynene mine å se King Of Queens.

Arthur er genial! :D

Skrevet
Syns det er ganske skøy.

Kongen selv minner meg veldig om min gamleste bror. :!:

5100286[/snapback]

Eldste* frøken Hanne... :yes:

Men serien er super ja, en av de morsomste serien som fins for tiden :D

Skrevet

Nå som Carrie har lagt på seg betydelig må man søke etter nye frukter.

Hun som lufter hundene og Arthur.....en nydelig jente!! Hva heter hun i serien? Synes hun skulle fått mere spillerom i serien. :D

Skrevet
Lagt på seg har hun ikke akkurat. Hun er gravid. ;)

Hun VAR gravid. I forhold til episodene som går på TV2 nå. Mange kvinner legger på seg under svangerskap og dette forsvinner ikke av seg selv etter fødselen.

Skrevet
Joda, selvfølgelig. Nå (i de episodene som går i USA) er hun vel ikke gravid. Det er ikke disse episodene jeg mener, men de som går på TV2 nå, hvor hun har begynt å lagt på seg.

Som jeg allerede skrev, hun er ikke gravid lenger i de episodene som går på TV2 nå.

Skrevet

Å ja. Fikk det for meg at du sa hun var gravid i episodene som gikk i på TV2, jeg.

Men jeg trodde at hun var gravid NÅ, jeg. Jaja, jeg tar nok feil. Så hun har ingen planer om å fjerne valpefettet? (hun er jo også temmelig lumpy i USA-episodene også) :hmm:

Skrevet
Så hun har ingen planer om å fjerne valpefettet? (hun er jo også temmelig lumpy i USA-episodene også) :hmm:

5106901[/snapback]

Fød en unge så kan vi se hvor lang tid det tar før du blir kvitt _valpefettet_.

:shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...