Nikkor Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Leste på et guild forum at det ikke var lov, er det sant? Link: http://www.sahga.nl/forum/viewtopic.php?t=1737
DezTruckTor Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Sikkeret bare tull. Om ikke, blir nok det mye vanskeligere i MC, etc....
Tbau5 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Dumt at de må jobbe lit manuelt eller dumt å bruke noe annet enn paladin? PS: Horde har som kjent ikke paladin.
Coaxmetal Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Addons generelt burde vært ulovlig. Slik det er nå er en kamp mellom en med en masse addons satt opp (pom-pyro etc. på en knapp) ujevn pga dette. Jeg ser i prinsippet ingen forskjell mellom dette og f.eks headshot-script i cs. Det blizzard ikke mente man kunne få hjelp til bør man heller ikke få hjelp til. Død over alle addons.
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 blir bra det ja... kanskje man atter en gang kan gjenkjenne gode spillere ved å se hvem som faktisk dispeller magic i instances osv.
JPNord Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Så scrolling combat text er feigt altså? Og å flytte bars rundt på skjermen er feigt? Nei jeg er sterkt uenig
Tbau5 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (endret) Må innrømme at mitt første MC-run er en uke unna eller så, derfor har jeg ikke mye erfaring. Men hva er vitsen med Lucifron(?) sin curse hvis en addon tar seg av det? Hvor er utfordringen? Endret 1. november 2005 av Torinogut
Nikkor Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Noen som vet når det blir "ulovlig"?
Coaxmetal Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Så scrolling combat text er feigt altså? Og å flytte bars rundt på skjermen er feigt? Nei jeg er sterkt uenig 5090601[/snapback] Grensa må gå en plass. Lettere å kontrollere at folk ikke har addons i det hele tatt enn å sjekke de man har for lovlighet.
Mr.Devil Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Addons generelt burde vært ulovlig. Slik det er nå er en kamp mellom en med en masse addons satt opp (pom-pyro etc. på en knapp) ujevn pga dette. J Hørt om macros? Blizzard har gitt oss muligheten for macros, og du kan blant annet gjøre det der i en macro.
Coaxmetal Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Addons generelt burde vært ulovlig. Slik det er nå er en kamp mellom en med en masse addons satt opp (pom-pyro etc. på en knapp) ujevn pga dette. J Hørt om macros? Blizzard har gitt oss muligheten for macros, og du kan blant annet gjøre det der i en macro. 5090674[/snapback] No can do. Det var ikke intended at man kunne fyre av to spells på et tastetrykk, og det er heller ikke mulig uten addons. Ja, du kan stå og trykke på den samme knappen til pyroen går av, men ett tastetrykk på den der med makro er ikke mulig.
Sinnsro Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (endret) (pom-pyro etc. på en knapp) 5090703[/snapback] 1 trykk og 2 spells er juks imo. edit: quote tull Endret 1. november 2005 av sINNsRO
fenris1911 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Folk får pensjonere seg viss dei ikke klarer å trykke lika raskt som ein addon som fyrer av to spells med eit trykk.
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det er vel ikke just hvis man har laget seg en knapp macro som gjør dette? Ikke at jeg har giddet å gjøre det, men likevel. Man må jo som kjent trykke TO ganger på macroen for at den skal utføre de to handlingene, så det er ikke noe humbug der. Blizzard har vel i tillegg sagt at alt som går an å gjøre med en macro er lovlig - eller tar jeg feil?
Kasp Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Noen som vet når det blir "ulovlig"? 5090619[/snapback] Mest sannsynlig i 1.9.
brillan Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 (endret) CT raid har samme greia som decursive da. Hvis dem gjør ct raid ulovelig tror jeg det er en del som blir sure... Endret 1. november 2005 av eXploid
GtReBra Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Coaxmetal look again. Folk har to spell på samme knapp, men da må man trykke to ganger. Jeg bruke en mod som gjør det heter castaway.Samme med decursive det er lovelig siden det bare tar bort en curce av gangen. Men tror ikke på noen rykter før jeg ser en blizz post om det.
kevral Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Nooblets. Man KAN kaste 2 spells samtidig og med ett tastetrykk, dersom den første spellen ikke trigger Global Cooldown. I cat form kan jeg snike opp bak noen, og trykke på 1 knapp 1 gang: kaster Tiger's Fury og Ravage samtidig. Dette funker også med Nature's Swiftness og Healing Touch, men kun dersom man står stille. Ikke bare det, men man trenger aldeles ikke addons for dette. Dette kan man gjøre med tre linjer makroskript i Blizzards originale interface. Men tilbake on topic: ja, Blizzard forsøker å stoppe Decursive. Hvordan de skal klare det uten å ødelegge skripting-interfacen sin fullstendig, vet ikke jeg, for Decursive er ikke spesielt avansert. Endret 5. november 2005 av kevral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå