Coaxmetal Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Nooblets. Man KAN kaste 2 spells samtidig og med ett tastetrykk, dersom den første spellen ikke trigger Global Cooldown. I cat form kan jeg snike opp bak noen, og trykke på 1 knapp 1 gang: kaster Tiger's Fury og Ravage samtidig. Dette funker også med Nature's Swiftness og Healing Touch, men kun dersom man står stille. Ikke bare det, men man trenger aldeles ikke addons for dette. Dette kan man gjøre med tre linjer makroskript i Blizzards originale interface. Men tilbake on topic: ja, Blizzard forsøker å stoppe Decursive. Hvordan de skal klare det uten å ødelegge skripting-interfacen sin fullstendig, vet ikke jeg, for Decursive er ikke spesielt avansert. 5108880[/snapback] Feil. Jeg laga meg en ap-pom-pyro makro, de to førstnevnte trigger ikke global cooldown, men det er lagt inn en liten delay slik at man må hamre på knappen til den drar av. learn to play etc.
kevral Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Feil. Jeg laga meg en ap-pom-pyro makro, de to førstnevnte trigger ikke global cooldown, men det er lagt inn en liten delay slik at man må hamre på knappen til den drar av. learn to play etc. Har du skjønt at du må bruke SpellStopCasting() mellom spellene, da? Jeg kaster Tiger's Fury og Ravage med ETT tastetrykk. Jeg kaster Nature's Swiftness og Healing Touch med ETT tastetrykk. Jeg bruker Second Wind og Innervate med ETT tastetrykk. Lern2Play indeed. Endret 5. november 2005 av kevral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå