ZoomZoom McMoen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Som mange andre får jeg også hakkete skrift... Jeg bruker Opera og WinXP. 5093695[/snapback] Skru på Cleartype i windows. Det burde vært obligatorisk - ser jo helt utrolig mye bedre ut! 5093745[/snapback] Jeg har aktivert clear-type...
phax Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Som mange andre får jeg også hakkete skrift... Jeg bruker Opera og WinXP. 5093695[/snapback] samme problemet hjemme med Opera 8.5 og win xp. på jobb så ser det bra ut i både safari og IE. (mac OSX)
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Syntes det var litt mer uryddig helt til å begynne med, men antar at jeg etterhvert kommer til å bli vant til det. Fargekombinasjonen på forumet var interessant. Beige-gult med en grønnblå metallisk bakgrunn. Men det er sikkert noe som jeg lett kommer til å bli vant med så sånn sett er det gode greier.
mohamedina Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 sykt nice Gratulere... siden ble kjempe bra nå=) sykt feet den nye logoen også=) Godt Jobbet=)
elektronaut Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 er det fremdeles noen som har problemer med hakkete skrift? prøv å tøm cachen og refresh siden.
genser Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Har nevnt det før, og nevner det igjen da jeg synes det er ganske viktig: 1) Konklusjonssiden i en test er ikke på rullegardinen over sider i artikkeln. Får å nå konklusjonen må man velge siste side i testen, for så å trykke "neste side"-knappen. Tungvint, pluss at neppe alle tenker dette og leser konklusjonen. 2) "Diskuter artikkelen i forumet" lenken er ikke tilstede på konklusjonssiden i en test, kun på de andre sidene.
Anbefalte innlegg