Gå til innhold

Kiss med nye mediespillere


Anbefalte innlegg

Ikke vurder å kjøpe noe fra KiSS technologies før du har lest litt på MPCClub sitt forum. Nylig valgte han som styrer forumet, Hi-Jack, å stoppe "samarbeidet" med KiSS:

No more KiSS

 

Problemet med KiSS-spillerene er mange (lyd ute av synk, "white noise", spilleren fryser, etc) og når KiSS ikke følger loven når det gjelder å bytte ut defekte spillere, så bør man tenke seg om to ganger før man kjøper fra selskapet.

 

Vi som allerede har en KiSS spiller (jeg har en KiSS DP-558), kan bare håpe at Linksys tar hånd om sakene (Cisco gjør det neppe...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
En konkurent til Kiss som det kan vre verdt  følge med på i framtiden er NeoDigits med Helios-serien. Dette er spillere som har fått veldig god kritikk, og jeg har enda ikke sett tester på disse der det trekkes fram store svakheter. De er også, så langt, gode på firmware oppgraderinger som imøtekommer brukerenes ønsker.

7351945[/snapback]

 

Denne så utrolig god ut. Er nemlig på utkikk etter en slik type boks (og etter å ha lest en del om Kiss sine produkter så velger jeg å styre unna de). Noen som vet om noen som tar inn disse her i landet?

Lenke til kommentar

begge modellene ligger i prisguiden. Har lest litt mer om disse og de der ut til at de også har sine svakheter, men samtidig ser det ut til at de har vært bedre på å fikse ting i firmware enn Kiss.

 

edit: var vist umulig å linke til prisguiden siden denne linken inneholder ] som ender linken litt for tidlig. Velg Helios under DVD-spiller-kategorien.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
begge modellene ligger i prisguiden. Har lest litt mer om disse og de der ut til at de også har sine svakheter, men samtidig ser det ut til at de har vært bedre på å fikse ting i firmware enn Kiss.

 

edit: var vist umulig å linke til prisguiden siden denne linken inneholder ] som ender linken litt for tidlig. Velg Helios under DVD-spiller-kategorien.

7999340[/snapback]

 

Takker. Søkte i prisguide i fritekst, men ser ut til at jeg skrev feil da :p Hehe...

 

EDIT: X3000 så ut til å passe mitt bruk (og stue forsåvidt). Iallefall det jeg kunne lese ut ifra vg.no sin test. Muligens dette blir min neste duppeditt ^^

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

spørs hva du mener med avi. avi er en kontainer og ikke en komprimeringsprotokoll. Helios spillerene kan spille

 

MPEG 1/2/4

DivX 3.11/4/5

DivX 6/HD

XviD HD

WMV 9/HD

VOB

TS

 

edit: forøvrig er det en del mediaspillere som kan spille divx/xvid som ikke takler qpel. Man kan dermed komme over filer som de ikke kan spille. Er litt usikker på om Helios takler dette eller ikke.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...