Gå til innhold

Ser at x1800xl er på lager (komplett)


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10488

 

PowerColor Radeon X1800XL 256MB GDDR3, PCI-Express, ViVo, Dual-DVI-I, Retail

Vårt varenr.: 314205 / R52C-NVD

Tilgjengelighet:  10 stk på lager

 

 

Synd at det ikke er x1800xt.

5084296[/snapback]

Det samme er det på databutikken, det ligger på deres ukens tilbud til 3500 og noe. Dyrt egentlig når man veit det yter bittelitt dårligere enn 7800gt, og gtx koster ca 300kr mer og yter mye bedre.

Lenke til kommentar

Ja da tok det altså over 20 dager etter lansering for butikker og få en liten forsyning med kort, det er ikke bra.

 

Men hvis vi ser på det positive, så får vi vel x1800xt i butikkene i desember da.

x1800xt blir jo lansert 5. november og hvis vi tenker 20 dager+ der også så for ATI med seg jule rushet og det tror jeg de trenger :yes:

Lenke til kommentar
Ja da tok det altså over 20 dager etter lansering for butikker og få en liten forsyning med kort, det er ikke bra.

 

Men hvis vi ser på det positive, så får vi vel x1800xt i butikkene i desember da.

x1800xt blir jo lansert 5. november og hvis vi tenker 20 dager+ der også så for ATI med seg jule rushet og det tror jeg de trenger :yes:

5085307[/snapback]

Den lanseringen har iløge the Inquirer og andre ryktebørser blitt utsatt til "slutten av navnember"

 

Nå, nesten 1 måned etter at ATi lovte full tilgjenglighet så er x1800XL tilgjenglig... :( Og da i begrensede antall... Og en prilapp rett under 7800GTX som knuser det...

 

MAX pris burde vært samme som 7800GT, da de yter omtrent likt, men 7800GT marginalt bedre overall

Lenke til kommentar
Og en prilapp rett under 7800GTX som knuser det...

 

MAX pris burde vært samme som 7800GT, da de yter omtrent likt, men 7800GT marginalt bedre overall

Jeg vil si at knuser er en overdrivelse, men 7800GTX er definitivt raskere ja. Men for dem som ikke ytelsen i dagens spill er den eneste målestokken så tilbyr X1800XL et bedre featureset og IQ. Det er etter min mening verdt en høyere pris, men slik det er nå så er det for drøyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...