Gå til innhold

Forumet jubilerer


Anbefalte innlegg

Har tre-ordsregelen blitt fjernet ?  :roll:

5084487[/snapback]

Den gjelder ikke ved forumtråder som automatisk blir laget av publiseringssystemet vårt.

 

Gratulerer til hele forumet, 5 millioner innlegg er stort. Selvsagt må jeg si gratulerer til -Mav- også, sinnsykt bra premier du får. ;)

 

TSP: Jeg er ganske sikker på at den telleren inkluderer slettede innlegg, altså stemmer den ikke helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig ble ikke innlegg 5 millioner postet Søndag 11:35 da?!? Var da helt sikker på det. Satt jo og refreshet på forsiden og så tallene sakte og sikkert steg mot 5 mill -tallet. Klokken 11:35 kom det.

 

Jeg trodde det jeg også. Mulig den telleren ikke er helt nøyaktig, kanskje for å hindre mye spamming for å få f. eks. post 5 mill.? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tipper at det er fem millioner poster i databasen som gjelder, og når da tråder blir slettet betyr det at post 5000000 vil ha høyere ID enn 5000000 (omtrent 5078000 om jeg husker rett fra forige side), men telleren på forsiden av forumet går nok bare etter ID'en til det siste innlegget for å gjøre oppslaget lettere.

 

Dette er kun min teori btw.

Lenke til kommentar
TSP: Jeg er ganske sikker på at den telleren inkluderer slettede innlegg, altså stemmer den ikke helt.

5086051[/snapback]

Nei, den inkluderer ikke slettede innlegg, da det er rundt 80 000 slettede poster, grunnen til at jeg vet dette er at hvis man ser på linken til et innlegg her i tråden er ikke det så langt i fra 5080000. Den skal i teorien derfor ha passert 5000000 ikke-slettede innlegg, når den står at den har det, og jeg tviler på at moderatorer har slettet så mange postet mellom 03:00(+) og 11:35 at det skulle ha noe å si. Den ligger sikkert noen timer etter elns.

 

 

Merkelig ble ikke innlegg 5 millioner postet Søndag 11:35 da?!? Var da helt sikker på det. Satt jo og refreshet på forsiden og så tallene sakte og sikkert steg mot 5 mill -tallet. Klokken 11:35 kom det.

 

Jeg trodde det jeg også. Mulig den telleren ikke er helt nøyaktig, kanskje for å hindre mye spamming for å få f. eks. post 5 mill.? :hmm:

5088082[/snapback]

Arg.. Planen min gikk hvertfall i vasken :hrm::innocent:

Posta et innlegg samtidig som jeg refreshet forsiden og da viste det jaggu meg 5 millioner innlegg :mrgreen: Huff, det var uærlig spill, og er egentlig litt glad jeg ikke vant... Likte ikke premien anyway, AoE III fulgte jo ikke med :p

 

Bestemmes premien forresten litt av det dere vet brukeren trenger eller vil ha? Hvis jeg hadde vunnet, hadde dere da for eksempel gitt meg AoE III?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Har tre-ordsregelen blitt fjernet ?   :roll:

5084487[/snapback]

Den gjelder ikke ved forumtråder som automatisk blir laget av publiseringssystemet vårt.

5086051[/snapback]

Så fordi den blir automatisk laget så gjelder ikkje reglane? Om eg ikkje tar feil så er retningslinjene oppretta for å halde best mogleg orden på forumet og denne spesifikke regel for å informere mest mogleg om innhaldet i tråden i emnefeltet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...