Gå til innhold

Noen ytringer om denne UB-siden!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes :hover på teksten er forstyrrende og :hover på menyen er uleselig. Det bør du gjøre noe med.

 

Ellers får jeg en slags paint-følelse av både "logoen" og tegningen..

5081877[/snapback]

 

Jess! Må vel fjerne :hover da (evt. fikse noen bedre farger! Værtfall i meny *Vil ha :hover der*) :p

 

Paint-feelingen du får av logoen vil nok ikke forsvinne. En logo for en UB skal være enkel :p

Endret av KiKKA
Lenke til kommentar

Ok. :hover på teksten må definitivt fikses! Menyen skal jeg også fikse ;)

(Tenke blant annet å gjøre den litt smalere)

 

Når det gjelder font hadde det vært greit om dere kom med et tips om hvilken font jeg burde bruke. Har nå Arial Narrow/Serif!

 

Takker for trivelige tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Synes :hover på teksten er forstyrrende og :hover på menyen er uleselig. Det bør du gjøre noe med.

5081877[/snapback]

 

dette var det første jeg også tenkte på.. ellers når det gjelder logo så er det ikke bra med utline som går "innpå" teksten hvis du skjønner. mye bedre med bare en outline som legger seg utenpå og ikke kveler fyllfargen. (det gjør du enklest ved å ha to tekstlag der det øverstelaget ikke har outline.)

 

også likte jeg ikke de tykke sorte streken rundt meny og logo.

 

edit: jeg tror også litt større linjeavstand ville gjort underverker.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Ikke bruk narrow fonts, det minker bare lesbarheten! Du kan fint bruke Arial, bare du ikke bruker Narrow. Et annet tips an f.eks. være Tahoma eller Trebuchet MS, selv om sistnevnte kanskje er litt vanskelig å lese i små størrelser...

5085081[/snapback]

 

Tror jeg velger Tahoma jeg ;) Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...