Gå til innhold

Lettjente penger, tips?


Anbefalte innlegg

Kjøp/bygg billige pcer, annonser i aviser osv og selg i nærmiljøet! Har selv tjent 10-15 tusen på dette på kun et par mnd! Da snakker vi kjøp av brukt utstyr, få sammen noe som ser bra ut men som er billig, og selge for en god slump penger, samtidig som du gjør narr av elkjøp-tilbud og forklarer hvor fantastisk Pcen du selger er :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 år senere...
  • 8 måneder senere...

Du kan jo ta med deg et hjulkryss og en jekk, også spaner du nabolaget etter biler som fortsatt går på sommerhjul. Så er det bare å spørre om du kan bytte dekk for de. Burde kunne dra inn 100-200 kr per bil.

Du blir svett, men står du på kan det jo bli noen grunker utav det :)

Det er for billig. Bensinstasjoner tar ofte 4-500 kr. 300-350 kr bør gå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har du hørt om en "sparekonto"? Jeg legger alltid av noen penger når jeg får penger, så er det penger jeg virkelig trenger, bruker jeg av sparekontoen. :) Det er veldig lurt. Også er det lurt å spare på hva du har i skuffene, så du ikke trenger å kjøpe nytt hele tiden, kjøp ting på salg, unngå ting som koster mye. slå av lyset når du forlater et rom, når det er lyst ute trenger du ikke å ha lyset på. Osv.

 

Sparing, er mitt poeng.

Lenke til kommentar

Har du hørt om en "sparekonto"? Jeg legger alltid av noen penger når jeg får penger, så er det penger jeg virkelig trenger, bruker jeg av sparekontoen. :) Det er veldig lurt. Også er det lurt å spare på hva du har i skuffene, så du ikke trenger å kjøpe nytt hele tiden, kjøp ting på salg, unngå ting som koster mye. slå av lyset når du forlater et rom, når det er lyst ute trenger du ikke å ha lyset på. Osv.

 

Sparing, er mitt poeng.

Alltid lurt å legge litt til side, men ikke spesielt attraktivt når bankrenta er så lav som nå.

Lenke til kommentar

Aller kjappest er vel dersom du kan søke en masse kredittkort, mastercard og visa hos mange forskjellige. Søk en kreditt på 10000 og du får de nærmest kastet etter deg. Til og med med bare stipend på 22000 i året fikk jeg coopkort med 30000 i kreditt.

Og du har sett etter hvilken rente du må betale?

Lenke til kommentar

Aller kjappest er vel dersom du kan søke en masse kredittkort, mastercard og visa hos mange forskjellige. Søk en kreditt på 10000 og du får de nærmest kastet etter deg. Til og med med bare stipend på 22000 i året fikk jeg coopkort med 30000 i kreditt.

Og du har sett etter hvilken rente du må betale?

Haha, nei, men så har jeg aldri benyttet meg av kredittkort heller. Jeg sjekket hva jeg kunne få og coop var det med mest kreditt. Nr 2 var noe bensinkort med visa og nettbank.

 

Personen som startet tråden bør kanskje se om han kan betale tilbake på kreditten, men det er faktisk en kjapp måte å få tilgang til penger, men ikke å tjene penger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...