Gå til innhold

Lettjente penger, tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike tråder er gjengangere, så et kjapt søk vil hjelpe. Om du gir blaffen i loven, så vil jeg tro at tyveri/ran/prostitusjon/pyramidespill e.l. kan fungere. Da skal jeg imidlertid sitte og hånle om jeg ser i avisa at du ble arrestert.

 

Om du kan skaffe inn igjen pengene kan du jo låne litt, hvis ikke er det bare å søke jobb som om du aldri hadde gjort noe annet.

 

Tror du virkelig at en det finnes en lovlig måte å skaffe lettjente penger som ikke er godt kjent og velbrukt?

Lenke til kommentar
Joda. Men et sted må grensen gå. Jeg raner heller en narvesen kiosk istedenfor å prostutiere meg for sprengkåte 50 åringer.

5081726[/snapback]

 

 

hehehehehehe :D

men det kan jo hende det kommer en fin 20åring da.. :cool: man vet aldri ;)

 

EDIT: akjer er tingen!! har en kompis som fikk en aksjo på 500 som nå har gått opp til 7500..:p

og en annen en som fikk på 5000 som har gått opp til nermere 80 000..:p

 

leif was here

Endret av ssswopp
Lenke til kommentar

Gjør som vietnamesera og sitt på kjøpesenter og scope ut spilleautomatene. Noter kl. slett når folk har storgevinster, finn ut når det er mest sansynlig å vinne (tidsintervall mellom hver storgevinst) og spill når det lønner seg.

 

edit: det aksjegreiene var jo ikke lønnsomt! fra 5000 til 80000 er bare en økning på 16 ganger! (1600%). Jeg la 20 kr på spilleautomat her om dagen og tok ut 1200. Det er økning på hele 60 ganger! (6000%!). Og det tok kun 5 min!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjør som vietnamesera og sitt på kjøpesenter og scope ut spilleautomatene. Noter kl. slett når folk har storgevinster, finn ut når det er mest sansynlig å vinne (tidsintervall mellom hver storgevinst) og spill når det lønner seg.

5081866[/snapback]

 

eller bare pakke no papir i det hulet pengene kommer ut fra.. vent noen dager, så tar du ut papir biten, og pengene vil bare fosse ut.. noen som driver med det i klassen.. tjener drit mye ppå det, men jeg skal aldri gjøre det..

Lenke til kommentar
Gjør som vietnamesera og sitt på kjøpesenter og scope ut spilleautomatene. Noter kl. slett når folk har storgevinster, finn ut når det er mest sansynlig å vinne (tidsintervall mellom hver storgevinst) og spill når det lønner seg.

5081866[/snapback]

 

eller bare pakke no papir i det hulet pengene kommer ut fra.. vent noen dager, så tar du ut papir biten, og pengene vil bare fosse ut.. noen som driver med det i klassen.. tjener drit mye ppå det, men jeg skal aldri gjøre det..

5081885[/snapback]

 

Kjipt hvis det er kamera overvåket der maskinen står... når du kommer for å ta ut papiret prikker en securitas deg på nakken... Og du tror ikke folk ville klaget til de som har ansvaret på maskinen hvis de ikke fikk ut pengene sine? Skjønner ikke åssen de kan få til det..

Lenke til kommentar

Skaff deg deltidsjobb på Rema 1000 til 80 kr timen (under 18), som er høyere enn andre dagligvarebutikker. 57 timer i måneden gir nesten 6000 i kassen (litt avhengig av når du jobber), inkludert UB-tillegg som automatisk legges til lønnen ved jobbing 48 timer i måneden eller mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...