Gå til innhold

Hva er egentlig vitsen med "omfg old!1oneone!"


Post_Mortem

Anbefalte innlegg

Jeg har et par spørsmål.

Først,får dere mange nye medlemmer her på forumet`?

Ofte i "Humor" tråden ser jeg mange morsomme ting som tydligvis er 'old' og posta før. Trådstarter får beskjer om å bruke søke funksjonen etc.

 

 

Men for de som er nye, og ikke har sett det klippet før,hva i alledager skal de gjøre? Skal de søke på måfå og håpe på det beste?

 

Det jeg prøver å si er at jeg begynner å bli temlig drittlei alle de "OLD" svarene fra gamle travere her på forumet. Bedre å ikke si noe i det hele tatt eller?

Og til dere som poster ting,jeg syns dere skal bare fortsette å poste jeg.

For uansett om dere lager en ny tråd eller om dere søker og 'bumper' en gammel tråd så blir dere slakta uansett.

 

Nå får dere snart bestemme dere og lage en ordning som funker!

 

Jeg har vært medlem her siden en eller annen gang i 2004, og jeg skal innrømme at det er laget MANGE tråder som ifølge mange er 'old' som jeg aldri har sett før.

Spesielt gjeler dettei humor delen.

Og ikke minst er dette morsomme klipp også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er nok når du via IRC, MSN og epost mottar url'er fra all slags mennesker som surfer big-boys, funny*.com og mye annet crap og spammer dette omkring til alle i diverse kontaktlister så blir du fort lei.

Og når det så går to måneder og du finner en tråd her på forumet av en person som har funnet noe fantastisk morsomt som altså er det samme som har haunted deg gjennom alle informasjonskanalene dine så er det nok lett for mange å ta ut noe av den frustrasjonen på den personen.

Så med mindre noe er rykende ferskt så er det bare å forvente en del "old" beskjeder.

 

Se hva jeg nylig fikk i en mail:

1.) Gå til www.google.no

 

2.) Skriv inn ordet "failure" i søkefeltet

 

3.) Trykk "Jeg prøver lykken"-knappen istedet for google search

 

4.) Flir høyt og innse at google er smartere enn hva man skulle trodd

 

5.) Videresend denne før google-folkene fikser dette ;-)

 

Fantastisk morsomt, er det ikke? Dette har aldri blitt gjort før heller. Og så orginalt tema. :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...