Gå til innhold

kritikk av russeside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Russeluen er tydelig klippet ut av et annet bilde.
  • Skriften i headeren er kanskje ikke den beste.
  • Bytt ut "Du er her: Hovedsiden >> Nyheter" med "Du er her: Hovedsiden » Nyheter"
  • "Copyright" eksisterer ikke i norge. Om du absolutt skal skrive noe der kan du skrive noe slikt som "Alt innhold er beskyttet av norsk lov om opphavsrett"
  • Noen av de runde kantene er "hakkete". I menyen er det bra.
  • Hvordan skal menyen se ut?

Lenke til kommentar

Takk for kritikken så langt.

 

Jeg ser at en del reagerer på de hakkete avrundede kantene. Jeg har også lagt merke til det, men vet ikke helt hvordan jeg skal fikse dette. Skal prøve though.

 

Copyright er fjernet og erstattet med hvem som har utviklet siden osv.

 

Skrifttypen er den jeg har funnet httil som jeg synes passer best, men jeg kan jo se meg rundt etter andre alternativer...forslag på type?

 

Når det gjelder menyen er jeg ikke sikker på hvordan den skal se ut når den er ferdig. Hvilken rollovereffekt jeg skal bruke, om jeg skal ha bullets eller piler osv. Noen forslag på denne fronten?

 

Setter pris at folk gidder å lire utav seg noen ord om hva som er bra og ikke, det er jo tross alt brukerens oppfatning av siden som teller.

Jeg kommer ikke til å presentere noe mer enn en fisk før jeg har bestemt meg for hvordan layoten i sin helhet skal se ut. Det vil bli masse ekstraarbeid hvis jeg plutselig ombestemmer meg midt i kodingen.

 

Når det gjelder glasseffekten er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal få den mer "glossy" eller troverdig. Setter også pris på forslag til dette.

 

Helt til slutt: Nei dette er ikke en template.

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort noen forandringer:

 

1. tatt bort copyright tingen

2. fiksa litt på hjørnene fårr å få de til å virke mindre "taggete" (vet ikke om jeg har lykkes helt)

3. laget litt annerledes header med litt mer "plastglossy" stil

4. eksperimentert med andre fonts

 

Hva synes folket? Er det verre en før, eller et steg i riktig retning?

post-35115-1131058945_thumb.jpg

Lenke til kommentar

synes det ble bedre jeg, likte headern bedre nå, synes det er bra at meny boksen kommer på linje med teksten, men synes du også burde venstrejustere "du er her..." på linje med menyboksen.

 

fonten passer jo forsåvidt til formålet. er jo litt "russ", men finnes sikkert mange andre som kan funke bra også så du kan jo eksperimentere litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...