Gå til innhold

Star Wars Episode III DVD - Kjøp og erfaringer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk DVDEN i dag :D

 

Så da har jeg sett igjennom hele ekstra disken :) Nå må jeg vente til Søndag for å se filmen - da skal jeg og noen venner se den i kronologisk rekkefølge - 1-6 ;)

5106538[/snapback]

Er dei ikkje best i sin originale rekkefølge? 4-5-6-1-2-3.

 

Du får riktignok slutten på historen først og begynnelsen til slutt, men eg synest dei er best på det viset.

Lenke til kommentar

Jeg har dem nå i rekkefølgen 1-6 også. Synes det blir snodig å rangere dem etter når de ble laget. Heller bedre å rangere dem slik de skal være, nemlig 1-6.

 

Uansett, jeg har nå fått kjøpt filmen. 159,- på Elkjøp. En helt grei pris når alle andre selger den for 199,- og mer.

Har nå sett filmen og holder på å se filmen igjen med kommentarer. Har også sett noen trailers og TV-spots. Kult at de har med trailere til div. Star Wars spill også (var med trailer i Episode I også).

Dessuten er det med en demo til Xbox-versjonen av Battlefront II. Nå har jeg ikke Xbox, så jeg har ikke noe utbytte av dette, men det er jo fint at det er med allikevel! :)

 

Gleder meg til å begynne å se dokumentarene. Håper de ikke er sånne skryte-dokumentarer, slik som mange andre filmer har (Empire Of Dreams er en slik dokumentar jeg vil ha, hvor de forteller om problemene deres og sånn, og ikke bare skryter av at de har brukt så og så mye penger, og har så og så bra effekter).

 

Uansett er det endelig fint å være ferdig med samlingen. Skal kanskje skaffe meg Clone Wars etter hvert også, om jeg finner den billig et sted. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...