gamer73 Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Ja...problemet er jo som kjent at man blir dismounta når man blir immobilisert på en eller annen måte. Finnes det noe man kan gjøre for å unngå dette? Tenker da spes på rundt lvl 52, men også lvl 60. Noen potions eller items? Kan være nyttig når man holder på med mining i high-lvl områder.
.V. Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Å bli "immobilisert på en eller annen måte" vil ikke få deg av mounten. Å bli dazed (50% slow som du kan få når du blir slått bakfra) og shapeshifting (f.eks. den engineering-itemen som gjør deg om til en gnom får deg av mounten. Dette er innebygd i spillet nettopp for at det ikke skal gå ann å ri rett gjennom mobs uten å risikere noe.
gamer73 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Ok hehe dazed da:) Men ok..skjønner poenget og det er jo greit nok det! Men bare lurte! Men nå vet jeg at jeg ikke trenger å se etter noe for å forhindre dette! Takk min gode mann!
notorled Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Du kan jo drikke en free action potion da. Gjør deg immune mot stuns/movement imparing spells ect, for 30 sekunder =)
.V. Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Funker ikke mot daze. Ingenting funker mot daze, isåfall er det en bug.
John Keats Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 iceblock. men da må du uansett av mounten så hjelper dårlig.
phnx85 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Fungerer ikke Mana Shield til mage mot Daze? Mener en kompis bruker det når han samler Un Goro soil i Un'Goro Crater
hallgeirl Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Alle shields som absorberer damage beskytter mot daze, f.eks. priest shield og mage mana shield.
Sinnsro Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=10721
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Alle shields som absorberer damage beskytter mot daze, f.eks. priest shield og mage mana shield. 5075253[/snapback] Har ofte blitt daza med Shield på.
Sinnsro Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Alle shields som absorberer damage beskytter mot daze, f.eks. priest shield og mage mana shield. 5075253[/snapback] Har ofte blitt daza med Shield på. 5083341[/snapback] Ofte? Hvordan kan det ha seg? Har ihvertfall aldri skjedd med meg som jeg kan huske. (priest/mage)
Superslask Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ingenting skal stoppe/kanselere daze effekten. Det har vært enkelte bugs hvor druids kunne shapeshifte ut av daze effekt fra enkelte mobs, og at den kunne dispelles. Hele poenget med daze er jo nettopp det at du ikke skal komme utenom det. At du ikke har blitt dazed med skjold kan være tilfeldighet. Nå er jeg en smule usikker med Divine Shield, da dette skal gjøre deg 100% immun mot alt, men tror daze skal gjøre sitt i det tilfellet også.
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Nå er jeg en smule usikker med Divine Shield, da dette skal gjøre deg 100% immun mot alt, men tror daze skal gjøre sitt i det tilfellet også. 5083848[/snapback] Divine shield beskytter mot det. Det beskytter også mot graving av metallårer, plukking av urter, åpning av kister og liknende, og det varer jo heller ikke spesielt lenge. Men jeg tror det skal funke å slå på shield, sette seg på hesten å ri ivei.
Grabby Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Paladins har en spell som heter Blessing of Freedom denne fjerner ALLE slike negative effekter som dazed, hamstring etc.
.V. Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Om blessing of freedom fjerner daze er det definitivt en bug.
Nvrmind Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 E-Ton Postet i dag, 15:52 Om blessing of freedom fjerner daze er det definitivt en bug. lal, hvorfor skulle det vere bug? ikke ver så skrå sikker på noe du ikke vet. "Blessing of Freedom 10% of Base Mana 30 yd range Instant cast 20 sec cooldown Places a Blessing on the friendly target, granting immunity to movement impairing effects for 10 sec. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time" Blesseing of Freedom fjerner ALT, til og med daze. lover deg, det er ingen bug.
Islanbadsj Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Etter 1.7 tror jeg det var så funker ikke blessing of freedom mot daze. Litt synd egentlig.
.V. Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Fordi Blizz har sagt at absolutt INGENTING skal fjerne daze. Daze er der for å hindre spillere i å "skip large amounts of content" som blizz så fint forklarte det.
Nvrmind Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 vell ok, men jeg er paladin, og blessing of freedom fjerner fortsatt daze for meg .. =/ =D
JoeDohn Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Hallo, det er allerede sagt at Daze IKKE er en såkalt movement impairing effect. Alt som fjerner daze på noen måte (annet enn Divine Shield, som gir total immunitet mot alt), funker ikke som påtenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå