Gå til innhold

spørsmål (noob i) om arathi basin

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke vært med på battleground før. har sett AB i refugee point. hvordan virker det? hvor formes gruppene o.l.? er lv 33. tar det lang tid osv.

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker med AB-battlemaster i IF (eller går inn i portalen i Arathi), så blir du satt i kø. Når 15 allies og 15 horde har meldt seg på, starter en instance.

Hvor lang tid det tar, varierer fra server til server. Vanligvis går det kjapt å komme inn igjen når du først har vært der, siden folk vil ha revansj/vinne på nytt (alliance/horde hhv ;) ).

Vanligvis tar det 10-20 minutter per omgang, litt avhengig av lagene.

Skrevet (endret)

ok. høres jo ganske kjekt ut :) må prøves i helgen. har ikke satt meg så mye inn i dette. får du vanlig xp også eller er det kun honor?

*edit* er inne og kikker litt på wow siden ja, men greit å høre andres meninger også. ikke alt som står der, men sikkert mesteparten.

Endret av pellemann
Skrevet (endret)

level range på AB er vist 21 - 30 og 31 - 40 osv.

*edit* fant denne Limits: Level 21-60 players (level range breakup: 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60) for arathi basin

Endret av pellemann
Skrevet

10-19, 20-29, 30-49, 50-59 og 60. Syns det var sjovere før patchen, men det ble kanskje litt ubalansert med warriors + Whirlwind axe, shaman med Windfury, etc.

Som oftest er det artigere jo høyere level du er. Er du 40, er det ikke fullt så kult å ha et par lvl49-ere på deg.

Skrevet
Hvordan er levelrangen? Jeg er 44, hvor lenge burde jeg vente før jeg drar?

5071125[/snapback]

Du behøver jo ikke vente, du taper ingenting på å bli dengt litt rundt.

Skrevet

Nei forsåvidt ikke.. kan vel ta en runde neste helg, da jeg sikkert er level 45-46.

Hva er forskjellen på WG og AB? Tenker på spillemåte, kø osv.

Skrevet
Du behøver jo ikke vente, du taper ingenting på å bli dengt litt rundt.

5071727[/snapback]

Mjo, horde får epic-våpenene sine kjappere. :)

ka1ser: AB er litt vanskeligere enn WSG. Du har 5 baser på et brett, og jo flere baser ditt lag holder, jo fortere får dere resources inn. Det funker dårlig å ha 15 mann som beiner mot en base, for så å beine videre til neste, og så neste igjen. Man må dele seg opp, og noen må være igjen for å forsvare basen man har overtatt.

Skrevet (endret)

jeg er lvl 50, jeg snakker med AV battlemasteren i IF og tar join first avaible. Etter det skjer det ingenting, og jeg ser ingen runding ved siden av kartet som viser hvor lenge jeg har vært i kø!?!?! HJELP!!?!?!

Endret av BadBeer
Skrevet

sto 4 timer i kø for AB på lørdag. ga opp til slutt. tar det normalt så lang tid for en lv 34 å komme med? eller er dette en dårilig level for sånne instancer?

Skrevet
jeg er lvl 50, jeg snakker med AV battlemasteren i IF og tar join first avaible. Etter det skjer det ingenting, og jeg ser ingen runding ved siden av kartet som viser hvor lenge jeg har vært i kø!?!?! HJELP!!?!?!

5079328[/snapback]

For min del måtte eg snakke med Frostwolf ambasadøren utanfor banken i OG, kanksje det er eit tilsvarande opplegg for Alliance?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...