pessimisten Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 ser fange som treffer med awp heletia, nesten uansett hvor de sikter. så jeg lurer litt på hvordan de gjør d? er det noen som har erfaringer eller tips? (søkte på forumet etter slik tråd men fant ikke, hvis dere vet om en; si ifra helst)
Jooakim Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 De har vel øvd mye, kanskje på diverse awp_ baner.
pessimisten Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 De har vel øvd mye, kanskje på diverse awp_ baner. 5068728[/snapback] ja, er nok det, men e forstår ikke hvordan de får til å treffe mens de går/løper
Shikaru Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Bare prøv deg fram. En gang i tida traff jeg uansett med scout. Er vel litt rusten nå, men med litt "oppvarming" er det ca tilbake til normalt Øving gjør mester.
Rampage Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 De har antageligvis spilt mye, de stopper direkte i det de skyter. Evnt. så guller de bare. Hvis ikke, trykk Y og skriv: CHEAT! =) Men seriøst, det er bare å spille mye. Så blir man bedre, "øvelse gjør mester". Pluss at enkelte rett og slett bare er bedre enn andre.
A.J Green Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Du kan ofte også regne med at du tar dem selvom du skyter litt bak dem, dette kan jo deg selv et lite psykisk overtak, da "hitboxen" i realiteten blir større... Ikke kommenter innlegget, jeg vet hva jeg skrev og angrer ikke på terminologien.
pessimisten Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 ok......d øver mye nå, blir bedre....tekk for hjelpa men hva mener du med at hitboxen blir større?
Pilot_ Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Mange bruker å sikte ved siden av personen og dra sikte fullfart mot personen. Helt klart en øve sak. Jeg fikk det til en gang, men aldri siden.
pessimisten Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Mange bruker å sikte ved siden av personen og dra sikte fullfart mot personen. Helt klart en øve sak. Jeg fikk det til en gang, men aldri siden. 5071783[/snapback] jaja....får prøve d
danilovic Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Bruk den tida du føler at du trenger på å sikte. Hastigheten kommer naturlig med tiden. Og for all del, ikke gjør det til å vane å sitte/crouche med AWM. Daniel Endret 28. oktober 2005 av sosohal
pessimisten Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Bruk den tida du føler at du trenger på å sikte. Hastigheten kommer naturlig med tiden. Og for all del, ikke gjør det til å vane å sitte/crouche med AWM. Daniel 5072021[/snapback] ja, crouche gjør e en god del, men har prøvd en stund å stoppe med d
Rostad Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Mange bruker å sikte ved siden av personen og dra sikte fullfart mot personen. Helt klart en øve sak. Jeg fikk det til en gang, men aldri siden. 5071783[/snapback] Det er jo ikke vanskelig i det hele tatt da!
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Gå etter brystet. Går du etter magen hender det at du treffer bena... Bruk tiden du trenger og skyt når du har siktet plantet i brystkassa hans, er ikke noe vits i å skyte om du ikke har siktet han inn. Beveg deg mellom skudd... osv... Du får det til med tiden.
pessimisten Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Gå etter brystet. Går du etter magen hender det at du treffer bena... Bruk tiden du trenger og skyt når du har siktet plantet i brystkassa hans, er ikke noe vits i å skyte om du ikke har siktet han inn. Beveg deg mellom skudd... osv... Du får det til med tiden. 5072268[/snapback] mm, ja......
Pilot_ Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Mange bruker å sikte ved siden av personen og dra sikte fullfart mot personen. Helt klart en øve sak. Jeg fikk det til en gang, men aldri siden. 5071783[/snapback] Det er jo ikke vanskelig i det hele tatt da! 5072259[/snapback] Jo. Har kanskje med at jeg bruker litt for stor sense? Hva bruker du?
Winydancer Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Lett å drepe med AWP Du springer, "slipper" tastene og skyter..! KILL!! Eller, som noen nevnte. Bare skyte ved siden av og dra siktet i retning personen. Funker som f***..! Men aldri stå i stiger og skyt..! huff huff!!+
Ksungam Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Lett å drepe med AWP Du springer, "slipper" tastene og skyter..! KILL!! Eller, som noen nevnte. Bare skyte ved siden av og dra siktet i retning personen. Funker som f***..! Men aldri stå i stiger og skyt..! huff huff!!+ 5074372[/snapback] Det gjelder vel for alle våpen...
xD^^ Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg pleier som regel å bare strafe når jeg sikter. Vet ikke om det er "lovlig", men jeg har hørt om et script som gjør at du automatisk stopper helt opp når du trykker på skyteknappen, i mitt tilfelle mouse 1.
A.J Green Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg tviler på at det skriptet er lovlig gitt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå