Gå til innhold

Nytt midisystem


Anbefalte innlegg

Skal jeg droppe tankene om SCSI, da? Samme for meg, så lenge det er bra. Så jeg bør ikke bruke min gamle harddisk? Får heller ofre den til den gamle maskina. Da vil utskiftingen gå mye lettere.

 

Jeg brenner heller ut data enn å ghoste....mye lettere da jeg ikke har ghost fra før.

 

Men du steike kor dinna disken hørtes bra ut!!

Kaviar og greier!! :lol:

 

 

PS: Jeg kunne godt tenke meg å se denne dansen din; Kan sende den til America's Funniest Home Videos og vinne 10.000$!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjetil J på 2002-10-13 01:35 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Russisk disk skjønner du.. :wink:

 

Jeg har SCSI, er kjempefornøyd med det og vil gjerne ha mere, mere, mere, MERE SIER JEG!!! (Tror jeg er litt trøtt nå..hmm.. :smile: )

Jeg vil ikke påstå at SCSI er en nødvendighet, men hvis du har lyst og råd kan du jo kjøpe det. Du får jo bedre ytelse, men det blir mer bråk og det blir varmere i kabinettet ditt.

 

Prøvde å sende deg en privat melding, men det skjedde noe litt småfunky så jeg tror ikke du fikk den. Hvis du ikke fikk den to ganger da. :smile: Hehe..

Lenke til kommentar

Den store fordelen med SCSI-disker er jo selvsagt at du kan sample dem og lage en hel låt med bare SCSI-disk lyder!!! WOW!!!! :eek: :eek: :eek::lol:

 

Hvis du har råd til det syns jeg du skal kjøpe minst 3 stykk. Det er det jeg har. Har stripa to av dem, dvs. broren min gjorde det for meg. (Bursda' gave fra storebror ser'u.)

 

Kjøp Ghost!! Det er en ordre!!!! :wink:

Men seriøst, Ghost er urolig bra å ha hvis du skal lage musikk for når systemet går på tryne er det bare å åpne image-fila og så er systemet oppe og kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...