Gå til innhold

Pimp My PC juksere på itavisen?


Anbefalte innlegg

Hei

var inn itavisen som har begynt på Pimp My PC og som de ser er Bender med der også, det var jo flott, men så ser eg korleis specs den plutseleg har fått og fekk hakeslepp (ja har posta det i bender tråden også)

litt snacks her ja: Fx57, 7800GTX, 2GB ram, ein raptor på 137GB!!(ny modell som vi på hardware ikkje har høyrd om? :nei: ) ukjent hk (ja for når du har sopass råd hw så veit du ikkej korleis hk du sitter med)

 

Etter ein liten rask tur inn på Bender modden ser ein tydleg at det IKKJE er plass til det stæsjet utan å modda bender opp med litt juleflesk nede berre for å få inn hk, men bender hadde ikkje lagt på seg :hmm:

 

er det fleire av dei moddene som er blitt opprusta ? lurar særleg på den kofferpcen med skjerm... ser litt trangt ut for å køyre sli med 6800ultra kort. muffins den også....

kjipe folk å prøve å ta kredit for andre tid og penger og ikkje minst MANGE timar med modding!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CPU: AMD FX-57  Minne: 2Gb pc 8800 (1ghz hastighet)

Grafikk: XFX GeForve 7800GTX 

Lagring: Raptor 137Gb 15000rpm + 500 gb til lagring  

Hovedkort: Litt usikkert

Ekstrautstyr: PSU på 550 watt+ 2x Maxtor OneToutch II 300 Gb  

 

Beskrivelse: Vel som dere ser er dette min BendePC ;) jeg liker Futurama og elsker bender. derfor lagde jeg denne pcen (Det tok meg ca. 4 måneder) 

christopher909

Epost: skjult

Registrert leser siden 27.09.2005

 

Akkurat ja :!:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Minne: 2Gb pc 8800 (1ghz hastighet).. jah.. med:

CPU: AMD FX-57

 

8800 må jo være DDR2. Var ikke klar over at AMD hadde støtte for DDR2.

 

Synes det også er rart at han har:

Lagring: Raptor 137Gb 15000rpm + 500 gb til lagring

men også skriver:

Ekstrautstyr: PSU på 550 watt+ 2x Maxtor OneToutch II 300 Gb

 

Det burde jo kanskje gitt 600GB til lagring. Dessuten synes jeg kanskje 137GB til systemdisk kanskje er litt i overkant, eller?

 

Og så var det det med ukjent hovedkort på sånn en fet PC, ikke spesielt sansynlig, samt at Raptor er 10K disker, og ikke 15K. De kommer heller ikke i 137GB.

 

Dette er en svindler. Jeg stemmer 1. Du suger!

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
Minne: 2Gb pc 8800 (1ghz hastighet)..  jah.. med:

CPU: AMD FX-57

 

8800 må jo være DDR2. Var ikke klar over at AMD hadde støtte for DDR2.

 

Synes det også er rart at han har:

Lagring: Raptor 137Gb 15000rpm + 500 gb til lagring

men også skriver:

Ekstrautstyr: PSU på 550 watt+ 2x Maxtor OneToutch II 300 Gb

 

Det burde jo kanskje gitt 600GB til lagring. Dessuten synes jeg kanskje 137GB til systemdisk kanskje er litt i overkant, eller?

 

Og så var det det med ukjent hovedkort på sånn en fet PC, ikke spesielt sansynlig, samt at Raptor er 10K disker, og ikke 15K. De kommer heller ikke i 137GB.

 

Dette er en svindler. Jeg stemmer 1. Du suger!

 

-Ko_deZ-

5065509[/snapback]

 

hehe, ja la merke til ein del muffins i beskrivelsen, men ramsa ikkje opp alt. sjølv om han hadde fått all specs rett så hadde han ALDRI fått plass til det i bender... har stemt 1 eg og. bra de tikkje er ein premiert konkurranse, mange fjortisser osm tar kredit for noko dei ikkje har gjort.

Lenke til kommentar
hvorfor har pcen min fått to dårlige terningkast lol, den slår nesten alt annet som er der omtrent, hvis ikke alt. http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...CId=131#pimpTop

 

Er det pga utsenet? lol... er det bare overflaten som betyr noe ?

5070662[/snapback]

tru looken ikkje har som masse å seie så lenge du har gjort noko med pcen... det var litt vanskele å sjå på bildet ditt da...

her min gode gamle: http://www.itavisen.no/services/pimpMyPC/i...PCId=84#pimpTop

ikkje akkurat eit fryd for augo men har no fått greie karakterer :D

Lenke til kommentar

Det var en eller annen dust som hadde stjelt bildet av bender og utgitt den for å være sin og utstyrt den med fantasi-spesifikasjoner. Bender er nå tilbakeført til sin rettmessige eier og spesifikasjonene er redusert fra fantasinivå til det riktige.

CPU: VIA C3 1ghz  Minne: 512 MB PC3200 

Grafikk: Grafikk S3 innebgygget i hovedkort  Lagring: 40 GB internt og 1 TB externt 

Hovedkort: VIA EPIA-M 10000 Mini-ITX  Eier: bizardo 

Ekstrautstyr: Wlan antenne på toppen av hodet 

Beskrivelse: Jeg er en stor fan av futurama, så jeg bestemte meg for å lage bender, tok meg ca 5 måneder. for å finne flere bilder så besøk gjerne hjemmeisden min på http://www.wymenfan.com/bender

Lenke til kommentar
du tror ikke looken har mye å si nei... hvorfor har jeg da fått dårlig terningkast?

5070932[/snapback]

looken har litt å seie, men det eg meinte det må ikkje nødvendigvis vere fint for at folk skal like det, derav min "fine" gamle pc. på bilde ditt så ser ein jo lit av kvart og ingenting... det er jo berre for gøy :p så lenge du er nøgd med din maskin så er jo det det viktigaste... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...