Gå til innhold

Har du noen grinde spots for lvl 60?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå som jeg endelig har kommet til lvl 60 så lurer jeg på om det fins noe bra grinde plasser :)

Ghostene i Wintersprings funker bra og Humanoidsene til høyre for Everlook

Mvh Thomas

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Respawn raten i Tyrs Hand har vel blitt nerfet?

5063978[/snapback]

ja, noe så voldsomt også, så det er værre å grinde der nå, spesielt midt på dagen, men det er fortsatt innbringende.

Skrevet
Er det ikke sinnsykt mange som er der da? I Tyrs Hand altså? Hørt fra en del guild folk at det er mye horder der som like så godt dreper deg før de tar ett mob :p

5064170[/snapback]

er fred mellom alliance og horde i tyrs på servern vår (stormreaver).

Fant ut at det var for det beste, da folk bare vil grinde for coins der uansett. PvP kan man gjøre overalt ellers, og i BG. Men selvsagt så finnes det alltid noen som dreper deg uansett, og det er alltid morsomt, for da blir det plutselig fullt med liv i tyr's en liten halvtime, før det roer seg igjen :)

Skrevet

Er tildels uenig i det apollox sier for jeg har opplevd at jeg ofte blir drept av horde i Tyrs hand så jeg orker ikke å være der noe spesielt ennu. Venter til er er lvl 60. Noe som forhåpentlig hviis skjer i morra :D .

Skrevet

Legashi satyrs i azshara er sykt bra å grinde, dropped mye greens, runecloth, felcloth og recipes. De befinner seg helt nord i på kartet, omtrent midt på.

Skrevet
Er det ikke sinnsykt mange som er der da? I Tyrs Hand altså? Hørt fra en del guild folk at det er mye horder der som like så godt dreper deg før de tar ett mob :p

5064170[/snapback]

er fred mellom alliance og horde i tyrs på servern vår (stormreaver).

Fant ut at det var for det beste, da folk bare vil grinde for coins der uansett. PvP kan man gjøre overalt ellers, og i BG. Men selvsagt så finnes det alltid noen som dreper deg uansett, og det er alltid morsomt, for da blir det plutselig fullt med liv i tyr's en liten halvtime, før det roer seg igjen :)

5065055[/snapback]

Hehe, noe av den morsomste PvP action jeg har hatt var nettopp i tyrs hand. Jeg tror vi var 3 warriors i gruppe, også fant en gruppe på minst 5 roguer på de skulle ta oss. Tror vi sanket inn nesten 100 HK på en stund der :!:

Skrevet

Tyr's på Stormreaver er veldig fredelig som Apollox sier, men det var vel etter de uttalige whine trådene på realm forumet over all ufreden som var der. Per idag er det veldig rolig. Darkwhisper derimot har tatt ganske bra av, nå som EoS dropper mye mer.

Selv er jeg druid, da duger ikke Tyr's(spec/gear dependant, men jeg er resto, og har dårlig feral gear). Grinder jeg(sjeldent), er det warlocks i Blasted Lands. Da kan man samtidig plukke med seg noen basilisk brains og gizzards så man alltid har noen til overs.

Ellers er det veldig mye instancer på meg. Plukka opp enchanting for å få Smoking heart of the mountain for å komme over 13k(mest for gøy) AC, da tjener man fort litt mer på instancer fra blues som ingen vil ha. Blir en del av de på DM east farminga som alle warriors vil drasse med seg en healer på. 20g per 4 large brilliants.

Og nei, har ikke epic mount. Får jeg vel aldri heller, men tar det ikke så tungs, beveger meg bare til og fra instancer uansett.

Skrevet

i stedet for tyrs hand kan du prøve heartglen, mye mindre folk der.

Legashi satyrs i azshara

personlig har jeg også farmet Ogre's utenfor DM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...